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~isPartOf:"Social psychology of consumer behavior"
~subject:"Konsumentenverhalten"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Aufsatz im Buch
Book section
4
Language
All
English
4
Author
All
Baaren, Rick B. van
1
Bongers, Karin C. A.
1
Bos, Maarten W.
1
Dijksterhuis, Ap
1
Leeuwen, Matthijs L. van
1
Pham, Michel T.
1
Shrum, L. J.
1
Wänke, Michaela
1
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less ...
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All
Social psychology of consumer behavior
Marktpsychologie
12
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
9
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
9
The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals and desires
9
Advances in household economics, consumer behaviour and economic policy
7
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
7
Conjoint measurement : methods and applications
6
Konsumperspektiven : Verhaltensaspekte und Infrastruktur : Gerhard Scherhorn zur Emeritierung
6
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
6
Zukunftsperspektiven für das Handelsmanagement : Konzepte, Instrumente, Trends ; Festschrift für Hans-Peter Liebmann
6
Konsum : soziologische, ökonomische und psychologische Perspektiven
5
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
5
Labelling strategies in environmental policy
5
The Cambridge handbook of psychology and economic behaviour
5
Food, people and society : a european perspective of consumer's food choices ; with 63 tables
4
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
4
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
4
Beyond Hofstede : culture frameworks for global marketing and management
3
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
3
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
3
Dienstleistungsmarketing : Konzeptionen und Anwendungen
3
Ethics and morality in consumption : interdisciplinary perspectives
3
Handbook on brand and experience management
3
Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis
3
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
3
International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings
3
Konsumenten im Fokus der Wissenschaft : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Georg Karg
3
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung : Strategien und Instrumente von Finanzdienstleistern
3
Kurswechsel Richtung Kunde : die Praxis der Kundenorientierung
3
Marketing im gesellschaftlichen Dialog
3
Neue Wege zu nachhaltigem Konsumverhalten : eine Veranstaltung der Deutschen Bundesstiftung Umwelt zur EXPO 2000
3
Perspectives on consumer behaviour : theoretical aspects and practical applications
3
Pricing tactics, strategies, and outcomes ; Vol. 2
3
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
3
Advances in artificial economics : the economy as a complex dynamic system; with 30 tables
2
Advances in services marketing
2
Applications
2
Citizenship and consumption
2
Continuing to broaden the marketing concept : making the world a better place
2
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1
What's social about consumer behavior?
Wänke, Michaela
- In:
Social psychology of consumer behavior
,
(pp. 3-18)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812930
Saved in:
2
The rational unconscious : conscious versus unconscious thought in complex consumer choice
Dijksterhuis, Ap
;
Baaren, Rick B. van
;
Bongers, Karin C. A.
- In:
Social psychology of consumer behavior
,
(pp. 89-107)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812935
Saved in:
3
The lexicon and grammar of affect as information in consumer decision making : the GAIM
Pham, Michel T.
- In:
Social psychology of consumer behavior
,
(pp. 167-200)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812944
Saved in:
4
Television viewing and social reality : effects and underlying processes
Shrum, L. J.
- In:
Social psychology of consumer behavior
,
(pp. 251-272)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812969
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