Showing 1 - 10 of 46
turnover of the whole town through stimulating Kaiyu. This gives a universal means of evaluation for urban development policy … planning, shopping marketing, and evaluation of urban revitalization policy, to town equity researches. This book presents step … of large variety shop increases value of city center? -- Part VI Emerging view of goal of town development -- Chapter 18 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397031
urban planning studies for researchers and graduate students, as well as planning scientists and practitioners such as town …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399683
Citymanagement-Starter -- Werben, informieren, im Gespräch sein: Innenstadt-Belebung durch gezielte Standortkommunikation -- Frischer … Wind für leere Läden: Innenstadt-Belebung durch branchenorientiertes Leerstandsmanagement -- Immer was los: Innenstadt …-Belebung durch den Aufbau zugkräftiger Veranstaltungen -- Ankommen, wohlfühlen, verweilen: Innenstadt-Belebung durch Schaffung von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402662
Effizienzbeurteilung von Hochschulen -- Internationaler Forschungsstand der Effizienzbeurteilung mittels Data Envelopment Analysis -- Konstruktion eines mathematischen Modells für die mehrstufige und mehrperiodige Effizienzbeurteilung von Hochschulen -- Implementierung des mathematischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403001
Nachhaltigkeitskommunikation -- PR-Newsrooms und Corporate Newsrooms -- Multimedia Storytelling in Newsrooms -- Intersystembeziehungen von Journalismus und Public Relations -- Entscheidungsstrategien journalistischer Start-ups -- Qualitätsjournalismus als Bedingung für glaubwürdige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185620
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Das Handbuch bietet einen umfassenden Überblick über die Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Maßnahmen des Public-Affairs-Managements. Es vermittelt grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer Kommunikation, die auf das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698688
1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814697
Public Relations in a Social Media World -- Interpreting Human Communication: On- and Offline -- Language Practice: Online and in an Social Network Environment -- Appropriate Communication in Social Networking Sites.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399383
Reputation in der Postmoderne -- Datengetriebenes Reputationsmanagement -- Kommunikationsmanagement: Themensteuerung für den guten Ruf -- Public Affairs Management für gesellschaftliche Akzeptanz -- Thought Leadership und Reputation -- Issues Management als Schutzschirm vor Krisen -- Kein New...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440001