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Colja M. Dams und Stefan Luppold geben in diesem essential Anstöße, formulieren Antworten, erklärten Zusammenhänge und treten den Beweis an für den Erfolg von neuen Marketing-Konzepten in der gelebten Praxis. Mithilfe von Beispielen aus der Praxis für die Praxis zeigen die Autoren: Live...
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Auf der Basis von zwei empirischen Analysen im Kontext der Fußball-Bundesliga identifiziert Jan Dreisbach Faktoren, die zu einem erfolgreichen Management von Sponsoringengagements beitragen. In der ersten Studie werden anhand der Informationen aus 20 Experteninterviews mit unterschiedlichen...
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Einleitung und Problemstellung -- Leitfragen und Ziele -- Medienwandel und Medienzukunft -- Medienförderung -- ORF-Reform -- Medien und Staat -- Journalismus und Management -- Medieninnovation und Neue Designs -- Alles anders, alles neu.
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In einem Zeitalter der algorithmischen Entscheidungen, in dem präzise Prognosen und persönliche Empfehlungen mittels datengetriebener Geräte berechnet werden, vollzieht sich der menschliche Alltag längst nicht mehr nur mediatisiert, dematerialisiert oder digital transformiert, sondern...
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This is an open access book. Media industry research and EU policymaking are predominantly tailored to large (and, in the latter case, Western) European markets. This open access book addresses the specific qualities of smaller media markets, highlighting their vulnerability to global digital...
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Part I. State Of The Field -- Approaching Media Influence And Its Mechanisms -- Connections And Relationships In Europe And Worldwide And Their Impact -- Part Ii. Research On Online Media And The Impact On Consumers, Businesses And Society -- Methodology And Research Design -- Case Studies On...
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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
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Public Relations in a Social Media World -- Interpreting Human Communication: On- and Offline -- Language Practice: Online and in an Social Network Environment -- Appropriate Communication in Social Networking Sites.
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From the late 1930s until December 7, 1941, isolationism and an antipathy toward war in Europe were strong political currents in the US. However, once the US entered World War II, the entire apparatus of the US government was mobilized to “market” the war to Americans who were incredulous...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399497
Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
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