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– Generation Z -- Chatbots -- KI und Verantwortung -- Wie es weitergeht -- Epilog – Europa reguliert KI. … beschäftigt sich als Berater, Coach und Konzernmanager für Marketing und Digitalisierung seit über 20 Jahren mit dem Thema 'KI …
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Part I: Engaged Leadership Development at the Personal Level -- Ch 1 Awakened Leadership -- Ch 2 Self-Leadership -- Ch 3 The Ego-Soul Dynamics of Leadership Development -- Ch 4 Visionary Leadership in a Team-Oriented Setting -- Ch 5 Holistic Leadersehip -- Ch 6 Prosocial Leadership, Religious...
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Chapter 1: The Limitations of Corporate Social Responsibility -- Chapter 2: The Expansive Business - Understanding …This book presents a new approach to corporate responsibility based on the concept of coherency, permitting better … provides an alternative to the limited and ineffective role currently played by Corporate Social Responsibility (CSR), and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398692
4: Relational Objectivity as Responsibility in Management Research -- Chapter 5: Reflections on Standards for …
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This book investigates the concept of consumer social responsibility (CnSR) by considering the combination of … ‘consumption behaviour’ and ‘social responsibility’. It puts forward a theory of responsible consumption behaviour, then models and …, research methodologies, social responsibility, corporate social responsibility, segmentation and profiling, sustainability, and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399476
1. The Great Re-evaluation: Reaching for an End -- Part I In the Beginning, an End -- 2. People, Firms, Markets, Behaviour -- 3. The Ends of Desire in Financial Markets -- Part II The Social Licence and Justice -- 4. The Social Licence for Financial Markets -- 5. Realising Justice: the Role of...
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verbraucherpolitische Akteure. Der Autor Sven Kilian ist am Fachgebiet Marketing der Universität Kassel als Postdoktorand angestellt und …
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Social Responsibility -- Entwicklung einer Definition von CDR i.w.S. und i.e.S. -- Darstellung der Relevanz von CDR für das … Gesamtkonzept der Corporate Social Responsibility • Entwicklung einer Definition von CDR i.w.S. und i.e.S. • Darstellung der … Betriebswirtschaftslehre (BWL, insb. Marketing und empirische Methoden) mit den Forschungsschwerpunkten Corporate Social/Digital Responsibility …
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Sustainability Centre Manager in Lagos Business School at Pan-Atlantic University, Nigeria. Vanessa Burgal is a Marketing lecturer in …
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Bewerbermarketing und -kommunikation heute: Ziele, Aufgaben, klassische und neue Instrumente -- Generation Y und der Arbeitsmarkt: Charakteristika, Anforderungen an Arbeit und Arbeitgeber -- Hochschulabsolventen der Generation Y und Berufseinstieg: zentrale Werte und Erwartungen im...
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