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This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France. It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167270
Dieses Buch erklärt, was eine Kultmarke ist und welche Merkmale sie auszeichnen. Der Autor grenzt sie dabei kritisch von dem typischen Kultverständnis und Hype ab. Anhand von zahlreichen inspirierenden Beispielen, die auf die neun vom Autor ausgewählten relevanten Kundenmerkmale einzahlen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401707
The study proposes and empirically validates an integrated model of leisure visitors’ destination brand associations that can guide destination marketing and branding activities for both, the brand identity and the consumer-based brand equity (CBBE) perspective. A ten-phase empirical research...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508442
1 the key drivers of perceived omnichannel service quality in fashion -- 2 omnichannel retailing and brand equity: a new balance to achieve -- 3 opinion leaders, short videos and virtual communities in the fashion industry -- 4 fashion bloggers: temperament and characteristics -- 5 online brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596857
Einleitung -- Wahrnehmung und Wirkung multisensorischer Reize.-Markenrecht – Markenformen mit Sinn -- Multisensorisches Marketing -- Praxisbeispiele multisensorischer Marken -- Fazit und Ausblick -- Experteninterviews.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040863
Grundlagen digitaler Markenführung -- Rahmenbedingungen der Markenführung -- Integration der digitalen Markenführung in die klassische Markenführung -- Customer-Experience-Management -- Content-Marketing -- Customer-Engagement-Management -- Rating- und Review-Management --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012879136
Die Markenidentität als gestaltbares Führungs- und Managementkonzept auf der einen Seite und das Markenimage als wahrgenommenes Akzeptanzkonzept auf der anderen Seite sind die beiden Eckpfeiler des identitätsorientierten Markenverständnisses, das seit Mitte/Ende der 1990er Jahre als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517316
Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler*innen stellen die Erkenntnisse der Markentheorie und des Markenmanagements dar und Digitalexpert*innen führen aus, wie die Instrumente der Markenführung im Netz konkret umgesetzt werden. Da das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327921
Part I Understanding Market Competition -- 1. Managing Brands in Competitive Marketplaces -- 2. Branding Decisions -- 3. Brand Positioning and Value Creation -- Part II Managing Brands -- 4. Branding Strategy -- 5. Brand Portfolio Management -- 6. New Trends in Brand Management -- 7. Branding in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398835
Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398982