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1. Don’t Rely on Investment Banks for Valuation -- 2. Avoid “Strategic” Deals -- 3. Link the Before and After -- 4.Think Like a Financial Investor -- 5. Move Fast and Communicate Transparently -- 6. Conclusion: Closing the Deal, But at What Price?
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Unternehmensberatung – Entwicklung und Relevanz einer neuen Profession -- Qualität und Standards in der … Unternehmensberatung.-Beratungsprozess – Ein Exzellenz-Modell -- Verbände und Netzwerke -- Trends der Unternehmensberatung …Unternehmensberatung ist ein wichtiger Faktor der erfolgreichen wirtschaftlichen Entwicklung. Doch wie kommt es zu …
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This book illustrates the agile transformation journey of a consulting organization. It consists of nine main chapters, each focusing on specific aspects of transformation. These include establishing value in business, holistic recruitment and retention, innovating performance appraisals,...
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Vorwort -- Beitrag 1: Grundlagen service-‐orientierter Geschäftsmodelle -- Beitrag 2: Grundmuster service-orientierter Geschäftsmodelle -- Beitrag 3: Service-orientierte Geschäftsmodelle und ihr Nutzen für Nachfrager und Anbieter -- Beitrag 4: Controlling service-orientierter...
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1 Introduction -- 2 Conceptual Background -- 3 Method -- 4 Study 1: A Service Robot Acceptance Model: Customer Acceptance of Humanoid Robots During Service Encounters -- 5 Study 2: A Cross-Country Comparison of Attitudes toward Humanoid Service Robots -- 6 Study 3: Beyond the Call of Duty: The...
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Introduction -- Technology in Service Management -- Theoretical Foundations -- Study A: The Impact of Technology on Frontline Employees’ Process Deviance -- Study B: A 360-degree View of Technology Deployment -- Study C: A Dyadic Study on Employees’ Technostress and Customer Responses --...
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Einführung -- Humorvolle Kommunikation: Humor aus kommunikationstheoretischer Perspektive -- Identifikation des psychologischen Wirkmechanismus von Humor in der persönlichen Kommunikation zwischen Anbieter und Konsument im Kontext von Service-Fehlern und Service-Recovery -- Analyse der...
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1. Introduction -- 2. Concept, Relevance and Management of CX -- 3. Starting a Start-Up -- 4. Understanding The Outside World: Customers & The Surrounding Environment -- 5. Outside-In: Defining the CX-Centric Business DNA—The Why, How, and What of a Start-Up -- 6. Inside-Out: Testing,...
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Theoretical Background of Services and Servitization -- Introduction into Company Acquisitions and Post-Merger Integration -- Analysis of Success Factors in Literature and Practice -- Analysis and Discussion of the Stories of Success and Failure -- Recommendation.
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Chapter 1. Introduction -- Part 1. About ‘Strategy for Existing Geography and Business’ -- Chapter 2. Business Model -- Chapter 3. Strategy Blueprint -- Chapter 4. Financial Plan -- Part 2. About ‘Strategy for New Geographies and/or Businesses’ and ‘Strategy & Execution’ -- Chapter...
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