Showing 1 - 10 of 92
Social Marketing stößt Verhaltensänderungen zum Wohle der Menschen und ihrer Umwelt an und treibt diese voran. Dieses Buch richtet sich an Menschen, die sich in kompakter Form über Social Marketing informieren, es anwenden oder dazu forschen wollen. Öffentliche Einrichtungen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814730
Social marketing has become an indispensable tool for all types of organizations worldwide. This book presents high-quality cases on the development, implementation, and analysis of different social marketing campaigns that have been created by non-governmental organizations, public...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003414
Chapter 1: Consumer Engagement in Digital Entertainment: A Systematic Review -- Chapter 2: Review of Consumer Engagement and Digital Entertainment on Over the Top Platforms -- Chapter 3: A Study on Processing of Information Storage & Use of New Age Consumers in Digital Wellness Sector through...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440038
Zum Wandel des Markenkonzepts in Zeiten digitaler Medien -- Markenführung als Social Design -- „Augen auf und durch!“ -- Agile Branding -- Digital Brand Storytelling -- Die Erweckung des Verbrauchers -- Eine Frage der Markenkultur -- Digitale Markenbildung -- Brand Services --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403200
Introduction -- Theoretical Foundation -- Theoretical Foundation -- Preparation of the Empirical Analysis -- Relations between Non-Cognitive Skills and Learning -- Empirical Analysis of Non-Cognitive Skills in a Business Simulation Environment -- Results -- Discussion of the Results -- Conclusion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012650561
Part I: Global Perspectives -- Chapter 1. Sustainability and a Planetary Diet -- Chapter 2. Climate and Food -- Chapter 3. Food and Environmental Emergency -- Chapter 4. Reducing Food Waste and Packaging -- Part II: Industry and Marketing Perspectives -- Chapter 5. Circular Agriculture --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192329
Diskussion der Wirkung von Anekdoten und Statistiken -- Identifikation relevanter Einflussgrößen auf die Wirkung von Anekdoten und Statistiken -- Empfehlungen zum Einsatz und zur Ausgestaltung von Anekdoten und Statistiken im Sozialmarketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402748
History of the Dollar Standard -- Chapter 4. The New Deflation – From Great Recession to Global Pandemic -- Chapter 5. The …History teaches us important lessons, provided we can discern its patterns. Multi-Polar Capitalism applies this insight … shape this next chapter of our history. Multi-Polar Capitalism adds to a century of research and debate on long waves, those …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012805390
Historischer Überblick der Betrachtungsweise des Kapitalmarktes -- Bisherige Erkenntnisse und Modelle zur evolutorischen Finanzökonomie -- Relevanz weiterer biologischer und darwinistischer Konzepte zur Erklärung des Kapitalmarktverhaltens.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012705386
Geschichte der Ethik -- Aktuelle Herausforderungen der Wirtschaftsethik -- Anwendungsfelder der ökonomischen Ethik … Ökonomie und Ethik: Wie passt das zusammen? Eine kurze Geschichte der Ethik Aktuelle Herausforderungen der Wirtschaftsethik …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519852