Showing 1 - 10 of 197
Culture-Bound Approaches to International Marketing and Emerging Paradoxes -- 4. The Cultural Adaptation of the Marketing Mix …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270873
to the Synthesis of the Universal Dimensions of Culture (UDCs) -- The Environment - One Connecting Concept? -- Time – One … Connecting Concept? -- Human Behavior - One Connecting Concept? -- Questionnaire for the Eight Universal Dimensions of Culture …, extended by the operationalization of the eight identified Universal Dimensions of Culture (UDCs) into a questionnaire. First …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013361757
also deal with innovation, creativity, and change management in all aspects of tourism, culture, and heritage. A crucial …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013188400
Nachhaltigkeitskommunikation -- PR-Newsrooms und Corporate Newsrooms -- Multimedia Storytelling in Newsrooms -- Intersystembeziehungen von Journalismus und Public Relations -- Entscheidungsstrategien journalistischer Start-ups -- Qualitätsjournalismus als Bedingung für glaubwürdige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185620
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Das Handbuch bietet einen umfassenden Überblick über die Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Maßnahmen des Public-Affairs-Managements. Es vermittelt grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer Kommunikation, die auf das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698688
1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814697
Public Relations in a Social Media World -- Interpreting Human Communication: On- and Offline -- Language Practice: Online and in an Social Network Environment -- Appropriate Communication in Social Networking Sites.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399383
Reputation in der Postmoderne -- Datengetriebenes Reputationsmanagement -- Kommunikationsmanagement: Themensteuerung für den guten Ruf -- Public Affairs Management für gesellschaftliche Akzeptanz -- Thought Leadership und Reputation -- Issues Management als Schutzschirm vor Krisen -- Kein New...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440001
Dieses kompakte Lehrbuch bietet Studierenden und Berufseinsteigern einen übersichtlichen und schnellen Zugang zu den relevanten Aspekten der Public Relations. Dies ermöglicht ihnen einen souveränen Umgang mit PR-Fragestellungen in Theorie und Praxis. Wer PR-Maßnahmen optimieren möchte, muss...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402788