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This book provides insight into the implementation of Life Cycle approaches along the entire business value chain, supporting environmental, social and economic sustainability related to the development of industrial technologies, products, services and policies; and the development and...
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers....
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1. Introduction -- 2. Understanding the bicycle as a product -- 3. Understanding the market through bicycle statistics -- 4. Marketing the bicycle -- 5. Twenty years of variety marketing in the Italian market: Cannondale 1998–2017 -- 6. Conclusion.
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Marketing von Medizinprodukten -- Marketing in der pharmazeutischen Industrie -- Präklinische Wissenschaft -- Klinische Wissenschaft -- Transformation der wissenschaftlichen Ergebnisse -- Rechtliche Aspekte -- Finanzielle Aspekte -- Strategische Planung von Produkt-Portfolios -- Forschung und...
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Bedeutung fundierter Bewertungsinformationen zur Gestaltung der Geschäftsbeziehung im Maschinen- und Anlagenbau -- Konzepte zur Bewertung von Kundenbeziehungen im Maschinen- und Anlagenbau -- Entwurf einer produktbasierten Bewertungsmethodik für Kundenbeziehungen im Maschinen- und Anlagenbau...
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This book aims to provide a systemic viewpoint for enterprise to establish the warranty chain management system. This book includes warranty management practice, reverse logistics, product reliability engineering, data statistics and analysis, industry 4.0 and artificial intelligence, circular...
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This book responds to key issues in strategic management control by studying the interplay between strategy, operations, finance and controls. Grounded in research but written with practitioners and students in mind, it addresses the most up-to-date management control issues in the public...
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Chapter 1: The fundamentals of product lifecycle economics -- Chapter 2: Rapid development of an organization -- Chapter 3: Personification of needs as a landmark for creating future goods -- Chapter 4: Evaluation of an organization’s ability to tailoring production to set parameters --...
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Dieses Buch liefert wichtige Erkenntnisse für die Werterhaltung von Immobilien und deren nachhaltige Nutzung. Mit Unterstützung des Bundesamtes für Energie BFE des Eidgenössischen Departements für Umwelt, Verkehr, Energie und Kommunikation UVEK konnten Sanierungsstrategien unter...
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Technische Grundlagen zur Darstellung von virtuellen Inhalten -- Historische Entwicklung von Virtual und Augmented Reality -- Aktueller Überblick über Hardware und Software und den Stand der Technik -- Im Markt erfolgreiche Anwendungen in verschiedensten Bereichen digitaler Produktion und...
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