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from France, Sweden, Latin America, Algeria, USA and Mexico are featured. …
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Herstellermarken in der Konsumgüterindustrie -- Handelsmarken und Premiumhandelsmarken im Lebensmitteleinzelhandel …. Der Inhalt Herstellermarken in der Konsumgüterindustrie Handelsmarken und Premiumhandelsmarken im Lebensmitteleinzelhandel …
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This book highlights the critical relationship between China and the Association of Southeast Asian Nations (ASEAN) associated with its trade interdependency. As the largest trade partner in the region, China has not only presented itself with opportunities for ASEAN to tap its market, but also...
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Introduction -- Part 1: Agriculture-Industry-Services Linkages -- Chapter 1: Post-harvest Food Management, Extent of Processing and Production Linkages -- Chapter 2: Output and Employment Linkages of Agriculture – Industry – Services in Indian Economy: A Computable General Equilibrium...
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Herausforderungen für Städte und Immobilienmarktakteure -- Strategiekonzeption (Mitigation/Adaption) -- Fallbeispiele für Stadtentwicklungen nach früheren Pandemien -- Implikationen für Akteure und Nutzungen in Städten (Wohnen, Arbeiten, Versorgen).-Implikationen für die Investition und...
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Food-related Challenges of Modern Society -- The Concept of Food Well-Being -- Internal and External Influences on Food Well-Being -- An Integrated and Holistic Approach Towards an Improved Food Well-Being.
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Introduction -- Theoretical Reasoning on Markets and Market Forms -- The Fundamentals of Retail Management -- Supermarkets and Modern Food Retail Management -- Research Waves on Modern Food Retail in the Global South -- Interim Conclusion on Theoretical and Conceptual Reflections -- Dhaka: The...
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Sustainability) Verortung und Werte sowie Herausforderungen im Konsument*innenverhalten Der österreichische Lebensmitteleinzelhandel …
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1. Einleitung -- 2. Konzeptionelle Grundlagen der persönlichkeitsbasierten Personalisierung -- 3. Studie 1: Persönlichkeit und App-Interface-Präferenzen -- 4. Studie 2: Wirkung persönlichkeitsbasierter Personalisierung -- 5. Schlussbetrachtung.
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Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains -- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme -- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard -- Chapter 4: The Ghanaian...
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