Showing 1 - 10 of 352
Vorwort -- Beitrag 1: Grundlagen service-‐orientierter Geschäftsmodelle -- Beitrag 2: Grundmuster service-orientierter Geschäftsmodelle -- Beitrag 3: Service-orientierte Geschäftsmodelle und ihr Nutzen für Nachfrager und Anbieter -- Beitrag 4: Controlling service-orientierter...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517313
Markenführung aus der Perspektive der Service-Dominant Logic.- Markenkommunikation mit Sport.- Analyse der Konsumprozesse in Sporterlebniswelten als Voraussetzung einer erfolgreichen Markenkommunikation mit Sport.- Analyse der Wirkungen der Markenkommunikation mit Sport auf die Markenstärke --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016465
practitioners. Wilson Ozuem’s area of expertise lies in digital marketing and innovation. He teaches digital marketing at several UK …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Customer Engagement within Marketing Management -- 4. Why Do Customers Engage? -- 5. Firms' Practices in Customer Engagement …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396173
values – research informed by the concept of phronesis -- 6 Dilemmas and Craftsmanship Practices: Strategies for Empirically … need for more research on how values link and sustain actions and institutions. Contributors in this volume map and discuss …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012821379
digitization processes and on highlighting successful digital transformation strategies in all sectors of industry. Key topics …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185638
, services and policies; and the development and management of smart agricultural systems, smart mobility systems, urban …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012693737
-- Business model innovation -- Part C - Business model management -- Introduction -- Types of business model management -- Design … analyzes their structure in terms of value creation and innovation. The content is divided into four main parts, the first of … models, with a focus on value creation and business model innovation. The third part analyses design, operation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399748
sciences from Prof. Dr. Kathrin M. Moeslein at the Department of Information Systems, Chair of Information SystemsInnovation … tools to systematically create value propositions and orchestrate ecosystems to foster innovation. Further, this book … a management framework for service ecosystems Target Groups Researchers and students in the field of innovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399773
Motivation und Ziele -- Anwendungsbereiche, Druckprozess, Nutzen und Grenzen von 3D-Druck -- Wert von Geschäftsmodell-Innovationen für den Kunden und Erträge für das Unternehmen -- Geschäftsmodellmuster entlang der Wertschöpfungskette des 3D-Drucks -- Geschäftsmodellmuster mit 3D-Druck...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402314