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Chapter 1 - Introduction -- Chapter 2 – MacIntyre’s virtue-practice-institution framework -- Chapter 3 – Business within capitalism and MacIntyre -- Chapter 4 – Alternative forms of enterprise and MacIntyre’s framework -- Chapter 5 – Defining Social Enterprise -- Chapter 6 –...
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Social marketing has become an indispensable tool for all types of organizations worldwide. This book presents high-quality cases on the development, implementation, and analysis of different social marketing campaigns that have been created by non-governmental organizations, public...
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Rechtliche Erscheinungsformen des Krankenhauses -- Die Besteuerung gemeinnütziger Krankenhäuser im Überblick -- Mittelverwendung -- ABC der Besteuerung der wirtschaftlichen Betätigungen der Krankenhäuser -- Gestaltung, Umstrukturierung und Kooperation im Krankenhausbereich aus steuerlicher...
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Dieses Buch hilft allen Menschen, die ehrenamtlich oder beruflich mit der Immobilienanlage befasst sind, die vielfältigen Herausforderungen des Managements eines Immobilienportfolios zu meistern. Es vermittelt Wissen und Strategien, um den Anlageerfolg mit System zu verbessern. Der Autor bringt...
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Teil 1: Grundlagen und Rahmenbedingungen für die Nachfolgeplanung in Non-Profit-Organisationen -- Strategische Nachfolgeplanung in Non-Profit-Organisationen: ein Überblick -- Die rechtliche Organisationsstruktur gemeinnütziger Träger im Wandel -- Passt oder passt es nicht? Werte,...
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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Circular Economy research: From theory to practice -- Chapter 3: Conceptualization of Circular Economy 3.0: synthesizing the 10Rs hierarchy of value retention options -- Chapter 4: Working with new conceptualization of Circular Economy 3.0 -- Chapter 5: The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256203
Chapter 1: Promoting Environmentally Friendly Behaviours in Emerging Markets: An Urgent Need (Nguyen) -- Chapter 2: The Green Consumers in Emerging Markets: Who are They? (Yadav) -- Chapter 3: Green Food Consumption in China (Dang) -- Chapter 4: Key Determinants of Green Purchase Behaviour in...
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Organisational culture and gender stereotypes in technology industry; a comparative study of the AMD and Nvidia -- Introduction- Understandings of organisational culture -- Approaches and models to study organisational culture.-Exploring organisational culture -- Significance of gender-diverse...
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1. Introduction -- 2. Landscape of the Metaeconomics Framework and Dual Interest Theory -- 3. Drifting Isles and Re-Integration on the Metaeconomics Continent -- 4. Formal Metaeconomics: Recycling Choices- 5. Metaeconomics as Behavioral Economics and the Focus on Happiness -- 6. Elections...
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