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1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing … of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from Nigeria and Ghana -- 5. Sponsorship: Practices and Benefits in …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding …
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Brand Communities“ wurde um Online-Communities ergänzt, und das Kapitel „Innovative Marktpsychologie im IFM POS Lab“ ist neu …
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Part I: New Generation Design -- 1.Fashion Design in Altermodern China -- 2. Projecting Authenticity Through Cultural Heritage: Chinoiserie of Contemporary Chinese Fashion Designer Brands -- 3. Chinese Contemporary Fashion: A Multimodal Discourse -- Part II: Industry, Creativity, Education -- 4....
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Development and National Culture Affect the Paths of Perceived Brand Globalness to Consumer Behavior across Nations -- Study 2 …. She sheds light on how multinational corporations benefit from their perceived brand globalness as well as from the …
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behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand … market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
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Grüner Konsum -- Geschichte der Ökobranche und die wirtschaftliche Bedeutung der Ökobranche heute -- Die berühmten Lohas – Eine fulminante Marketingidee -- Gibt es grüne Trends? -- Die Marke als soziales Bündnissystem -- Die Marke aus juristischer, ökonomischer und soziologischer Sicht...
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Lohas - A brilliant marketing idea -- Are there green trends? -- The brand as a social alliance system -- The brand from a … legal, economic and sociological point of view -- What brand really is -- Managing authentic brands -- The example of wooden … develop young brands -- The six principles of green brand management -- Conclusion and outlook: All green?. Translated with …
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Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
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High Tech in der Markenführung -- Der Handel ist tot – Es lebe die Marke im Handel -- Implementieren mit Markenprojekten und Markentools -- Marken mit einem Gewissen -- Ich liebe meine Marke – und ihre Partner -- Marke ist mehr!.
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Michael Unkel präsentiert ein umfassendes Bild und Analyse von Markenartikeln sowie des wachsenden Anteils von Handelsmarken in der Konsumgüterbranche in Deutschland. Er liefert neben der Betrachtung und Auswertung relevanter Studien eine umfassende empirische Forschung in Form von...
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