Showing 1 - 10 of 199
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing … of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from Nigeria and Ghana -- 5. Sponsorship: Practices and Benefits in …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Part I: New Generation Design -- 1.Fashion Design in Altermodern China -- 2. Projecting Authenticity Through Cultural Heritage: Chinoiserie of Contemporary Chinese Fashion Designer Brands -- 3. Chinese Contemporary Fashion: A Multimodal Discourse -- Part II: Industry, Creativity, Education -- 4....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814624
Brand Communities“ wurde um Online-Communities ergänzt, und das Kapitel „Innovative Marktpsychologie im IFM POS Lab“ ist neu …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402317
behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand … market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167270
Development and National Culture Affect the Paths of Perceived Brand Globalness to Consumer Behavior across Nations -- Study 2 …. She sheds light on how multinational corporations benefit from their perceived brand globalness as well as from the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270886
Lohas - A brilliant marketing idea -- Are there green trends? -- The brand as a social alliance system -- The brand from a … legal, economic and sociological point of view -- What brand really is -- Managing authentic brands -- The example of wooden … develop young brands -- The six principles of green brand management -- Conclusion and outlook: All green?. Translated with …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814780
Grüner Konsum -- Geschichte der Ökobranche und die wirtschaftliche Bedeutung der Ökobranche heute -- Die berühmten Lohas – Eine fulminante Marketingidee -- Gibt es grüne Trends? -- Die Marke als soziales Bündnissystem -- Die Marke aus juristischer, ökonomischer und soziologischer Sicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585256
Introduction -- Literature Review and Theoretical Foundation -- Fluctuation Features of Brand Crisis Information … Sharing by Weibo Use -- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use -- Static Influencing … Mechanism of Weibo Users’ Information Sharing of Brand Crisis Cases. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814760
Missverständnis Marke -- Markenbildung -- Markenname und Markenlogo -- Markenführung -- Der Einfluss des Markenmanagements -- Markenführung im B2B -- Purpose und Nachhaltigkeit -- Markenführung in der Krise -- Was einer alleine nicht kann.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655235
High Tech in der Markenführung -- Der Handel ist tot – Es lebe die Marke im Handel -- Implementieren mit Markenprojekten und Markentools -- Marken mit einem Gewissen -- Ich liebe meine Marke – und ihre Partner -- Marke ist mehr!.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402750