Showing 1 - 10 of 363
, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of …The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192306
behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand … market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167270
Michael Unkel präsentiert ein umfassendes Bild und Analyse von Markenartikeln sowie des wachsenden Anteils von Handelsmarken in der Konsumgüterbranche in Deutschland. Er liefert neben der Betrachtung und Auswertung relevanter Studien eine umfassende empirische Forschung in Form von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403114
Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail … -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail. …Dieses Buch zeigt dem stationären Einzelhandel einen Weg auf, wie er sich nach Corona neu erfinden kann, um gegen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615706
Einfluss sequenzieller Produktpräsentation auf die Effektivität von Marken im Voice-Shopping -- Wie Voice-Händler Kundenstimmung erkennen und diese Information nutzen können -- Handelsmarken und Herstellermarken im Online- und Mobile-Shopping.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403296
nachgegangen, ob eine Private Label Fashion Brand vorzugsweise mit oder ohne Bezug zum übergeordneten Händler erscheinen soll …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012422848
Introduction -- Embedding the topic into the scientific environment based on a comprehensive literature review -- Methodical procedure according to a problem-centered approach -- Development of a supply chain finance model in consideration of cooperative game theory -- Demonstration and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013327913
Part I. Pricing -- Chapter 1. The Retailer’s Pricing Challenge -- Chapter 2. Understanding Demand and Elasticity … innovation for retailers: Algorithmic Marketing, Logistics, and Pricing. Use cases from these areas are presented and discussed … in a conceptual and comprehensive manner. Retail managers will learn how data analysis can be used to optimize pricing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013392540
Chapter 1: Marketing, Sales and Pricing: Introduction -- Chapter 2: Marketing Management as Part of the Corporate …: Economic Pricing, 3C-Pricing and Cost-Estimation Concepts -- Chapter 7: Value-based and Cost based Pricing Concepts -- Chapter … -- Chapter 12: Selling Concepts -- Chapter 13: Pricing Strategies and Discount Policy -- Chapter 14: Sales Channels and Sales …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013365080
Chapter 1. Omni-channel operations: Challenges, opportunities, and models -- Chapter 2. New Functions of Physical Stores in the Age of Omnichannel Retailing -- Chapter 3. Omni-Channel Assortment Planning -- Chapter 4. Returns Policies and Smart Salvaging: Benefiting From a Multi-Channel World --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398945