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Public Relations in a Social Media World -- Interpreting Human Communication: On- and Offline -- Language Practice …: Online and in an Social Network Environment -- Appropriate Communication in Social Networking Sites. …Public Relations is fundamentally concerned with communication –– but social networking sites such as Facebook have …
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Krisen in bewegten Zeiten und welche Rolle das Internet dabei spielt -- Ein Sonderfall – Kommunikation in der Corona … Themen „Kommunikation in der Corona-Krise“ und „virtuelle Meetings“ hinzugekommen sowie ein Interview mit dem international … renommierten Krisenmanager Uwe Wolff. Der Inhalt Krisen in bewegten Zeiten Kommunikation in der Corona-Krise und virtuelle Meetings …
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1. Introduction -- 2. Definitions, Social Media Types, and Tools -- 3. Social Media Strategy and Return on Investment -- 4. Online Advertising and Viral Campaigns -- 5. Social Customer Relationship Management -- 6. Search Engine Optimization -- 7. Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business...
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Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4 … Firms in Ghana: A Per-spective of Attribution Theory -- 8. Using Social Media Communication to Enact Brand Purpose During A … -- 10. Analyzing the Use of Social Media Communication Strategies in Indonesia and Malaysia: Insights and Implications -- 11 …
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Sector Communication Ethics and Recommendations -- Chapter 9: Public Sector Communication Ethics In Africa -- Chapter 10 …: Conclusion: Effective Public Relations and Brand Communication in Africa’s Public Sector. … response, this book — the first of a two-volume edited work — focuses on marketing communication themes related to branding …
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Geschichte und Highlights von Social Media -- Definitorische Grundlagen und Mechanismen von Social Media -- Entwicklung eines systematischen Social-Media-Management-Ansatzes – Der Social-Media-Zyklus im Überblick -- Die 10 Schritte des Social-Media-Zyklus im Detail: zuhören, definieren,...
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Das Buch bietet mit dem Social-Media-Zyklus einen systematischen Ansatz zum strategischen Management von Social Media. Es illustriert die Vorgehensweise praxisnah mit vielen Beispielen und Checklisten. Unternehmen können anhand des Social-Media-Zyklus Schritt für Schritt die strategische...
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; Unternehmensberater; Dozierende und Studierende mit den Schwerpunkten Marketing, PR, Kommunikation und Medien Die Autoren Prof. Dr …
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1. Zhen’s Story -- 2. Shun’s Story: Number One Daughter -- 3. Ze’s Story: Husband of First Daughter -- 4. Shi’s Story: Second Daughter -- 5. Hua’s Story: Third Daughter -- 6. Chun’s Story: First Son, Fourth Child -- 7. Xia’s Story: Second Son -- 8. Kai’s Story: Fourth Daughter --...
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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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