Showing 1 - 10 of 209
Grundlagen, Planung und Umsetzung von Social Media für Kommunen -- Kommunales Personalmarketing und die Rolle von Social Media im Recruitment -- Grundlagen des Social-Media-Advertisings -- Rechtliche Rahmenbedingungen für die Social-Media-Nutzung durch öffentliche Anbieter.-Social Media in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508366
Social Media zur Steigerung der Direktbuchungen -- Die Bedeutung von Empfehlungsmarketing -- Empfehlungen durch individuelle Erlebnisse -- Mitarbeiter als Markenbotschafter -- Influencer Marketing -- Mehr Sichtbarkeit in Social Media: Facebook, Instagram, Pinterest, TripAdvisor, LinkedIn,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403175
Introduction -- Part One: Technology Application in the Asian Tourism Industry: Concepts and Applications -- Part Two …: Technology Application in the Asian Tourism Industry: Marketing Contexts -- Part Three: Technology Application in the Asian … Tourism Industry: The Purposes of Social Media -- Part Four: Technology Application in the Asian Tourism Industry: Customer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013275873
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Literature Review -- Chapter 3. Research Model and Hypotheses -- Chapter 4. Methodology and Methods -- Chapter 5. Quantitative data Presentation and Analysis: Descriptive Analysis -- Chapter 6. Quantitative data Presentation and Analysis: Inferential...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013386111
: Technologies -- Chapter 12. How to Design a Smart Tourism Destination: The Case of Granada (Luis-Alberto Casado-Aranda, Juan … Sánchez-Fernández and Ana-Belén Bastidas-Manzano) -- Chapter 13. Marketing Suburban Tourism Destinations on Social Media: The … Hotels: Neuroimaging or Self-reports when Evaluating Tourism Advertising and Websites? (Luis-Alberto Casado-Aranda, Juan …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814721
. Motivations of wine travellers in rural Northeast Iowa -- 7. E- Storytelling and wine tourism branding: insights from the “Wine … roads of Northern Greece” -- 8. Building a wine tourism destination through coopetition: the business model of Ultimate … of the Basket Range Festival -- 13. Wine Tourism: balancing core product and service dominant strategies -- 14. Wine …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398607
Social-Media und Social-Media-Marketing -- Ziele und Ausgestaltungsformen des Social-Media-Marketings -- Plattformen für den Einsatz des Social-Media-Marketings -- Orientierungspunkte zur Ausgestaltung des Social-Media-Marketings -- Controlling des Social-Media-Marketings -- Organisatorische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519833
Influencer Marketing - eine Bestandsaufnahme -- Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist nicht nur Instagram -- Wie tickt TikTok - der neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440012
Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508401
Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403096