Showing 1 - 10 of 81
Die Spielregeln des Fairplay Franchising -- Regel: Wer die Kuh melken will, muss sie auch füttern -- Regel: Wertschöpfung kommt von Wertschätzung -- Regel: Erfolg braucht partnerschaftliche Führung -- Regel: Franchising ist eine emotionale Heimat -- Regel: Das Potenzial der Soft-Faktoren ist...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517191
This book addresses the federation and interchangeability of Privacy-ABC technologies. It defines a common, unified architecture for Privacy-ABC systems that allows their respective features to be compared and combined Further, this book presents open reference implementations of selected...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401996
This book provides an evidence-based actionable framework and measure of servant leadership to help management practitioners build effective and ethical workplaces. It explains the reasons why the best workplaces such as Starbucks, Southwest Airlines, Ritz-Carlton, and ServiceMaster apply...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402087
This book investigates how social identity relates to financial investment behavior of the German-Turkish diaspora. The author approaches this study using qualitative research and multiple semi-structured in-depth interviews with a strong philosophical and methodological basis. Taking a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402102
Sebastian Burchhardt develops a game theory model that analyzes the possible behavioral patterns of employees during MA processes and the impact of such patterns on the success of the transaction itself. The result is the development of a principal-multi-agent model that allows for endogenous...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402124
Interaktion in der Führungsforschung: Zwischen Bedeutungsgewinn und Marginalisierung -- Führung als Interaktion: Zur interaktiven Qualität der Führungsbeziehung -- Interaktion und Identität: Eine theoretische Verknüpfung -- Identität und Identitätskonstruktion — Perspektiven...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516579
Regret als Erkenntnisobjekt -- Charakteristika und Determinanten des Regret-Konzepts aus entscheidungstheoretischer und verhaltenswissenschaftlicher Sicht -- Die Rolle des Regret für die Kundenloyalität -- Die empirische Untersuchung -- Implikationen für Forschung und Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516649
Die Rolle des Unternehmers bei der Internationalisierung von KMU -- Das Konstrukt der psychischen Distanz -- Psychische Distanz als intervenierende Variable der Bereitschaft des Unternehmers zur grenzüberschreitenden Kooperation -- Der qualitative Forschungsprozess -- Empirische Ergebnisse --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516746
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520636