Showing 1 - 10 of 535
holistic approach to the challenge of system upgrades and innovation in the context of high-value products and services. The … Use-it-Wisely (UIW) Approach -- PART II: Tools and Methods -- Innovation Management with an Emphasis on Co …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398255
. Dieses betrifft auch moderne Formen der Vertikalisierung und beansprucht das komplette Managementspektrum von der Innovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016774
Introduction -- Field Research Methods -- Findings -- Tools for Use of Social Media for Collaborative Innovation … examine the results in each case and suggest guidelines for firms to achieve “wiki-readiness” to support innovation and co-creation. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017298
Matthias Groß untersucht den Einfluss von Topmanagern und Mitarbeitern im Zeitalter der Digitalisierung auf die Generierungen von Innovationen. Er beleuchtet, wie Führung zur Selbstführung (Empowering Leadership) von Topmanagern den Informationsaustausch von Mitarbeitern fördert und so die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012818648
1. Global Value Chains and International Business Research: Perspectives from Switzerland; Sarbani Bublu Thakur-Weigold -- 2. Social Commerce Optimization: An Integrated Framework for Consumer Behavior in Social Media; Saidat A. Sanni, Brian Leemoon, Anshu Saxena Arora, and Jennifer J. Edmonds --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256191
Managing Open Innovation Technologies - Contemporary Best Practices -- Theme I: Motivations -- Open Source Software as … Open Innovation: Experiences from the Medical Domain -- “It’s the Conversation, Stupid!” Social Media Systems Design for … Open Innovation Communities -- Organisational Participation in Open Innovation Communities -- Open Innovation Technologies …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016302
Online Innovation Communities -- Factors Influencing Community Member Behavior -- Community Members‘ Contribution Focus. …Jan Bierwald presents the individual behavior of members in Online Innovation Communities, in which thousands of users … to improve the attracting, controlling and retaining of their members. Contents Online Innovation Communities Factors …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019397
Private Gründer wollen sich verwirklichen, Unternehmen müssen sich neu erfinden. Universitäten brauchen Forschungstransfer. Für jeden geht es um das "Ausbrüten", die Inkubation neuer Geschäftsideen und das Gründen einer neuen Firma oder eines neuen Geschäftsbereichs. Dank des Internets...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015400
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521286