Showing 1 - 10 of 53
, technology, product development and marketing for elder consumers and employees. Key lessons are drawn from the Japanese lead …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521033
Given its unique heritage and diversity, Europe deserves and requires distinct marketing attention. This book offers a … non-traditional perspective to European marketing by addressing up-to-date issues and challenges for marketers through … topics are accordingly as diverse as its contributors and include case studies and insights on the European marketing and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015752
Marketing Models and Marketing Research Methods -- Consumer Behavior and Retailing -- Marketing Management …Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of … them worldwide leading scholars - offer a broad overview of quantitative approaches in marketing. They not only highlight …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016437
Introduction -- Part I: Convergence and Strategic Management -- Part II: Convergence and Advertising and Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016711
aus verschiedenen Branchen Die Zielgruppen Fach- und Führungskräfte im Bereich Marketing und Customer Relationship … Management Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftlehre mit den Schwerpunkten Vertrieb und Marketing Die Herausgeberin … Frau Professor Dr. Marion Halfmann lehrt und forscht im Gebiet Marketing seit September 2012 an der Hochschule Rhein …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017335
Luxury Consumption -- Luxury Brands -- The Luxury Industry -- The Management of Luxury Brands -- Luxury Marketing in …Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice The luxury market has transformed from its traditional conspicuous … value impacts their buying behavior. This handbook aims to provide a holistic approach to luxury marketing with respect to …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016246
Kommunikation im Internet -- Nutzungsmöglichkeiten von Online-Communities als Marketinginstrument -- Online-Marketing … als Kommunikationsmedium mit jungen Zielgruppen -- Marketing gesetzlicher Krankenkassen -- StudiVZ als … Kommunikationsmedium und Marketingplattform -- Marketing in studiVZ aus Sicht gesetzlicher Krankenkassen -- Empirische Studie zum …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015061
entwickelten Volkswirtschaften dar. Um den daraus resultierenden Konsequenzen für das Marketing gerecht zu werden, treffen sich … präsentiert die Beiträge des 11. Workshops, der im Juni 2005 vom Marketing-Department der Freien Universität Berlin veranstaltet …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516656
Grundlagen -- Return on Marketing? -- Marketingcontrolling: Konzepte und Methoden -- Marketingcontrolling … Excellence -- Controlling strategischer Erfolgspotenziale bei hoher Marktdynamik -- Audit der Managementqualität -- Marketing … -- Controlling des Internet-Auftritts -- Marketingaccounting -- Marketingaccounting -- Marketing Accounting -- Prozesskostenrechnung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517208
: Beispiele aus der Praxis. Die ZielgruppenFach- und Führungskräfte aus der Marketing-Praxis, Institutionen des Gesundheitssektors … Studiengängen Marketing, Gesundheitsmanagement, Public Health Die Herausgeber und Autoren PD Dr. Stefan Hoffmann vertritt den … Lehrstuhl für Marketing an der Universität Rostock, Dr. Uta Schwarz und Dr. Robert Mai sind wissenschaftliche Mitarbeiter am …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517224