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This book draws together empirical research across a range of contemporary examples of food tourism phenomenon in Asia to provide a holistic picture of their role and influence. It encompasses case studies from around the pan-Asian region, including China, Japan, South Korea, Thailand,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396148
This book explores the paradox of the hospitality industry: customers demand not only personal and innovative tourism products and services, but also cost-effective ones. Enterprises have the option to meet the former demand by offering authentic products and services while the latter could be...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396623
The production of beer today occurs within a bifurcated industrial structure. There exists a small number of large, global conglomerates supplying huge volumes of a limited range of beers, and a plethora of small and medium breweries producing a diverse range of beers sold under unique brands....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396675
Der Tagungsband umfasst die im Rahmen der "Culinary and Wine Tourism Conference 2015" präsentierten Paper und Konzepte rund um das Thema Kulinarik- und Weintourismus. Die Konferenz wurde vom Institut für Tourismus-Management der FHWien der WKW in Zusammenarbeit mit der Deutschen Gesellschaft...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020226
für das Innovationsmanagement Die Zielgruppen Manager und Führungskräfte aus der Gastronomie und anderen Branchen …
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Gastronomie als alternative Kommunikationsform -- Theoretische Grundlegung -- Entwicklung eines Bezugsrahmens zur … Analyse der Relevanz der Gastronomie als Instrument der Markenkommunikation -- Fallstudie: Ausgestaltung der … Kommunikationsform Gastronomie am Beispiel der Marke Beck's -- Fazit und Ausblick. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014895
This book will be a valuable source of information for those concerned with rural and farm tourism, sustainable tourism and the marketing of local gastronomy. It presents cases with an international and interdisciplinary approach in order to provide ideas for strategic perspectives in tourism...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015245
Einleitung -- 1. Social Media Marketing-Leitfaden für die Gastronomie -- 2. Social Media Marketing-Leitfaden für die … Onlinemarketingmaßnahmen Die Zielgruppen Entrepreneurs und Manager in Dienstleistungsunternehmen, besonders der Gastronomie- und der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016772
Gastronomie als Forschungsfeld -- Die kulinarischen Grundeinstellungen der Gäste der Wiener Gastronomie … -- Gastronomie und Culinary Tourism -- Weinangebot, -service und -qualität in der Wiener Szenegastronomie -- GBOO: Gäste …Im vorliegenden Buch wird das noch junge Forschungsfeld Gastronomie beleuchtet. Eingangs wird das Forschungsfeld …
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FUNKTION DER OSTMARKEN -- MARKE UND KONSUM IN DER DDR – EINE WERBE- UND MARKENFREIE ZONE? -- ERFOLGSSTRATEGIEN DER OSTMARKEN … Niedergangs der DDR zu manövrieren und den wirtschaftlichen Neubeginn zu meistern? Die beiden Markensoziologen Arnd Zschiesche und … Jahre geschlafen haben und wieder aufgetaucht sind, Marken, die in der DDR beliebt waren und jetzt auch im Westen florieren …
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