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This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all those interested in China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra...
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Grenzenloses Direktmarketing? Bestandsaufnahme, Trends und Ausblick -- 1. Kapitel -- 1 Lokale Punktlandung durch globale Planung Integrierte Direktmarketing-Kampagne der DHL Global Mail für 14 Länder -- 2 Ausgetretene Wege mit Erfolg verlassen Inteligo erschließt neue Adresspotenziale in...
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Vorwort -- Über den Autor -- Prolog: Das Imperium schlägt zurück -- Teil I: Das größte Comeback aller Zeiten -- Teil II: Der iZyklus – Apples Königreich entsteht -- Teil III: Epische Schlachten auf dem Olymp -- Teil IV: Der unerwartete Abstieg vom Gipfel -- Teil V: Apples neue...
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Einführung -- Fallstudie Flachbildschirmindustrie -- Innovation in Japan -- Fallstudie Automobilelektronik -- Dynamische Determinanten des Wettbewerbserfolges von Unternehmen -- Fallstudie Mobile Payment -- Erfolgsfaktoren in deutschen und japanischen Unternehmen -- Fazit.
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Theoretischer und Empirischer Bezugsrahmen -- Rechtliche Grundlagen -- Qualitativ-empirische Untersuchung zu Defensive Publishing -- Quantitativ-empirische Untersuchung zu Defensive Publishing -- Zusammenfassung und Ausblick.
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Bezugsrahmen einer Kundeninteraktionskompetenz in Industriegütermärkten -- Konzeptualisierung einer Kundeninteraktionskompetenz: Interaktions- und Lernorientierung -- Empirische Validierung einer Interaktions- und Lernorientierung -- Empirische Überprüfung der Erfolgswirksamkeit einer...
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Ihsan Onur Yilmaz develops a novel group setup strategy which integrates multiple problems of the PCB assembly, especially in a medium-variety production environment. At the core of his principle approach are the identification of similarities between different types of PCBs and the generation...
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1. Global Value Chains and International Business Research: Perspectives from Switzerland; Sarbani Bublu Thakur-Weigold -- 2. Social Commerce Optimization: An Integrated Framework for Consumer Behavior in Social Media; Saidat A. Sanni, Brian Leemoon, Anshu Saxena Arora, and Jennifer J. Edmonds --...
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This book examines emerging theories, frameworks, and applications of global marketing for the 21st century. It highlights how global marketing is changing in a globalized and digital economy that is fast increasing in complexity and uncertainty. The traditional approach to global marketing is...
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What sets strong global brands apart? First, they generate more than half their revenue and most of their growth outside their home market. Secondly, their brand equity is responsible for a massive percentage of their firm’s market value. Third, they operate as single brands everywhere on the...
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