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This book investigates the birth and evolution of craft breweries around the world. Microbrewery, brewpub, artisanal brewery, henceforth craft brewery, are terms referred to a new kind of production in the brewing industry contraposed to the mass production of beer, which has started and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398081
Eine lang anhaltende Debatte in der managementwissenschaftlichen Literatur kreist um den Zusammenhang zwischen der Markteintrittsreihenfolge und dem daraus resultierenden Unternehmenserfolg. Daran anknüpfend untersucht Stefan Gutberlet am Beispiel von imitativen Unternehmensgründungen in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015584
Analyse der Literatur über Einflussfaktoren des Markteintrittstimings -- Theoretischer Bezugsrahmen zur Identifizierung der Dynamic Capabilities als Einflussfaktoren des Markteintrittstimings -- Fallstudien über die Einflussfaktoren des Markteintrittstimings von Start-up-Unternehmen im E-Business.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016036
„Entrepreneurial Marketing“ präsentiert die speziellen Möglichkeiten und Anforderungen für Gründer, Gründungsinteressierte und Studierende an eine marktorientierte Unternehmensführung und vermittelt auf diese Zielgruppe zugeschnittene Empfehlungen. Renommierte Persönlichkeiten an der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019442
Entrepreneurial Marketing: Besonderheiten und Ausgestaltungsmöglichkeiten -- Entrepreneurial Marketing: Die Theoriezugänge -- Die theoretischen Grundlagen des Entrepreneurial Marketings -- Implikationen des Market-Based-View für das Entrepreneurial Marketing -- Die ressourcenbasierte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014551
This contributed volume explores and reveals the new developments, dynamics and recommendations for entrepreneurship education in the Middle East and North Africa (MENA) region. Presenting papers by respected experts in the field, it shares essential insights on the status quo of entrepreneurial...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395908
Reflecting increasing investment in entrepreneurship in the United Arab Emirates (UAE), this new book offers extensive coverage of the factors that enable Emiratis to start and grow a business. Exploring the challenges faced by local start-ups, this book provides insight into the way that...
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Continuous Gibrat#x2019;s Law and Gabaix#x2019;s Derivation of Zipf#x2019;s Law -- Flow of Firm Creation -- Useful Properties of Realizations of the Geometric Brownian Motion -- Exit or #x201C;Death#x201D; of Firms -- Deviations from Gibrat#x2019;s Law and Implications for Generalized Zipf#x2019;s Laws -- Firm#x2019;s Sudden...
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This book helps students to develop a critical understanding of the service business scenarios and strategies used in marketing for emerging markets. The case studies presented focus on creating, communicating and delivering customer value to emerging market consumers through various marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398260
Chapter 1 Changes in the Domestic and International Economy -- Chapter 2 Status of Chinese Banks’ Internationalization -- Chapter 3. Current Situation of Foreign Banks’ Internationalization -- Chapter 4 Comparison of the overseas expansion between Chinese and Foreign Banks -- Chapter 5 Risk...
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