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World population and the number of city dwellers are steadily growing. Globalization and digitalization lead to an increased competition for skilled and creative labor and other economic resources. This is true not only for firms, but increasingly also for cities. The book elaborates on...
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Berufsfeld widmen wollen, ebenso wie an erfahrene haupt- oder ehrenamtlich tätige Praktiker aus dem Stadtmarketing. Vertreter der … • Perspektiven für die kooperative Stadtentwicklung • Die Stadt als Marke • Die digitale Stadt • Tourismus, Standortmarketing und … Bundesvorsitzende der Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing Deutschland (bcsd e.V.) und Leiterin von Münster Marketing. Jürgen …
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1 Introduction -- 2 Urban Models -- 3 Urban Models in Italy: Partnership Forms, PPP, Territorial Contexts, Tools, Results -- 4 Large-Scale Restructuring Processes in the Urban Space of Budapest -- 5 PPP in Urban Development in Germany: Illustrated on Two Pilot Projects in Leipzig -- 6 Conclusion
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Wirtschaftswissenschaften mit den Schwerpunkten Marketing und Markenmanagement Fach- und Führungskräfte aus dem Stadtmarketing Die Autorin Dr …
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deutschen Stadtmarketing. Abschließend gibt der Autor Handlungsempfehlungen für die Entwicklung, den Einsatz und die … Schwerpunkt Marketing sowie des Stadtmarketing und der Urbanistik ● Führungskräfte in Stadt-, City- und …
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In August 2005, a small but important conference took place at Chuo University in Tokyo, Japan. The Chuo Meeting on Economics of Time and Space 2005 (Chuo METS 05) aimed to enrich the respective disciplines of the economics of time (dynamic economics) and the economics of space (spatial...
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Touristische Zielgebiete und Anforderungen an das Marketing -- Das Modell des kooperativen Marketing — Grundlage für das Markthandeln von Anbietern touristischer Leistungen in Tourismusregionen -- Die Entwicklung von touristischen Regionen — eine Analyse der Veränderungen interner und...
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The second edition of this book is completely reedited making the book even more valuable for graduate students, reflecting recent advances and adding insightful new material. The book is about the analysis of regional economic performance and change, and how analysis integrates with strategies...
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Gaston Michel investigates whether shocks to real estate markets constitute an important source of the risk that is priced in the cross section of equity returns. His results document that real estate risk explains a large part of the cross-sectional variation in equity returns. He shows that an...
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