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Risk: Is There a Unique Objective Measure? -- Expected Utility Theory -- Stochastic Dominance Decision Rules … Dominance Approach -- Non-Expected Utility and Stochastic Dominance -- Stochastic Dominance and Prospect Theory -- Multivariate … Utility Functions -- Future Research. …
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Study about Bench-marking Based on Index Properties in Power Enterprises -- Research on Strategic Performance Evaluation Model of Power Grid Enterprise Based on Fuzzy Integral Evaluation -- Simulation of SMS Emergency Service Platform in Public Crisis Rumor Management -- SOEs’ investment and...
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Random Set Theory -- Random Multiple Objective Decision Making -- Bi-random Multiple Objective Decision Making -- Random Fuzzy Multiple Objective Decision Making -- Random Rough Multiple Objective Decision Making -- Methodological System for RLMODM -- Some Mathematical Aids -- Some Procedures
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This book is a product of applying info-gap decision theory to policy formulation and evaluation in monetary economics and related domains. Info-gap theory has been applied to planning and decision problems in many areas, including engineering, biological conservation, project management,...
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Preface -- 1 Introduction -- 2 Decision Theory Elements -- 3 Utility Function -- 4 State-Contingent Outcome and …
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This is a practical book with clear descriptions of the most commonly used nonmarket methods. The first chapters of the book provide the context and theoretical foundation of nonmarket valuation along with a discussion of data collection procedures. The middle chapters describe the major stated-...
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Lucas Pfisterer analysiert Kundennutzungsprozesse als Teil der Kundenwertkreation. Er stellt ein konzeptionelles Modell von Nutzungsprozessen vor und erarbeitet empirisch drei Differenzierungsdimensionen, die zur Unterscheidung dieser Prozesse dienen. Weiterhin untersucht er empirisch...
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Center, Lieferantenauswahl, Mehrwertfaktoren -- Modelle zur Nutzenbestimmung -- Nutzen und Wert -- Die Phasen im … Nutzenbestimmung: Nutzen und Wert Die Phasen im Verkaufsprozess: Nutzenvermittlung im Beratungs- und Beziehungsverkauf, Powerbase …
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Category Management hat sich in der Praxis als Ansatz zur Optimierung von Warengruppen durchgesetzt und in den letzten Jahren wesentlich zur Weiterentwicklung von Hersteller-Händler-Beziehungen beigetragen. Das Category Management-Modell nach ECR (Efficient Consumer Response) verfolgt als...
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Einführung -- Supply Chain Management und Informationstechnologie -- Nutzenwirkungen von Informationstechnologien im Supply Chain Management -- Ansätze zur Bewertung des Informationstechnologieeinsatzes -- Vorgehensmodell zur IT-Nutzenbewertung im Supply Chain Management -- Empirische Studie...
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