Showing 1 - 10 of 400
This book offers a comprehensive overview of failure in business, management and consulting. It features contributions by experts from diverse fields, who share unique insights from their real-life experiences. Readers will find perspectives from leadership, project management, change...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395828
Bankdienstleistungen -- Fehler- und Fehlerfolgekosten im inländischen Zahlungsverkehr -- Konzepte und Maßnahmen zur Reduzierung von Fehler … Bewertungsgrundlagen erforderlich; vor allem die Messung und Steuerung von Fehler- und Fehlerfolgekosten sind geeignete Instrumente zur … ein Modell, das die Fehler- und Fehlerfolgekosten bei standardisierten Bankdienstleistungen systematisch erhebt und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014613
Grundlagen der Optionspreistheorie -- Extrahierung der risikoneutralen Wahrscheinlichkeitsdichtefunktion -- Anwendungsgebiete risikoneutraler Wahrscheinlichkeitsdichtefunktionen -- Empirische Untersuchungen -- Zusammenfassung und Schlussfolgerungen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015223
Grundlagen -- Auswirkungen der Verwendung verrauschter PD-Schätzungen auf die Höhe des regulatorischen Kapitals gemäß Basel II -- Winner's Curse als mögliche Folge verrauschter PD-Schätzungen -- Auswirkungen einer Verrauschung der PD-Schätzungen auf die Ergebnisse der quantitativen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424929
Contemporary marketing research is dominated by empirical studies and quantitative methods for data analysis. In … question. He documents how published marketing research in leading journals approaches the problem in very pragmati …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521270
Earnings forecasts are ubiquitous in today’s financial markets. They are essential indicators of future firm performance and a starting point for firm valuation. Extremely inaccurate and overoptimistic forecasts during the most recent financial crisis have raised serious doubts regarding the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015790
Kaufprozesse fördern Eine Schritt-für-Schritt-Anleitung für das Kaufprozessorientierte Marketing: Bottom-up Der Autor Dr. Marc … Bücher und Fachbeiträge zum Thema Kaufverhalten und Kommunikation sowie Lehrbeauftragter für Marketing an der Universität St …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012805674
-- Section: 5 Marketing -- Chapter 19: Adoption of Pro-Poor Innovations in the Context of the Base of the Pyramid and Subsistence …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256189
stakeholderorientierten Marketing, das sowohl im Kontext des Wissenschaftssystems als auch für Organisationen im öffentlichen Sektor und im … und -marketing, des Public Marketing, der Verwaltungswissenschaften sowie des New Public Managements PraktikerInnen im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012694926
This book links research in wine marketing/management and wine tourism, offering international and multidisciplinary … technology advances such as; social media, customer empowerment and engagement, co-creation, social / responsible marketing and …. Researchers will find in this book a holistic analysis of research and cases relating to the management and marketing of wine …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395974