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Die Zielgruppe LOHAS: Konsumverhalten und Werte-Set -- Marketing-Zielgruppendifferenzierung -- LOHAS … mit praxiserprobten Instrumenten zu liefern. Der Inhalt - Die Zielgruppe LOHAS: Konsumverhalten und Werte-Set - Marketing …-Studienübersicht -- Mediennutzung -- Zukunft der Zielgruppe LOHAS -- Strategische Bedeutung und Marktpotential -- LOHAS-Marktbearbeitung. …
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Mittagessen in der Schule ist auch Schule. So lautet das Fazit dieser kamera-ethnographischen Untersuchung von Anna Schütz zum ganztagsschulischen Mittagessen aus erziehungswissenschaftlicher Perspektive. Vor allem die Dominanz schulischer Handlungs- und Interaktionsmuster und die...
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leveraging innovation, technology, product development and marketing for older consumers and employees. Key lessons are drawn …
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, technology, product development and marketing for elder consumers and employees. Key lessons are drawn from the Japanese lead …
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Dieses Buch erklärt Ihnen ganz grundlegend, leicht verständlich und systematisch aufbereitet, was Content Marketing ist … Wunschkunden. So bauen Sie innerhalb Ihrer Zielgruppe eine dankbare Gefolgschaft auf, die zu zahlenden Kunden entwickelt werden … Marketing in Ihrem Unternehmen sofort umsetzen können Welche Medien und Werkzeuge Sie nutzen können, um schnellstmöglich …
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stakeholderorientierten Marketing, das sowohl im Kontext des Wissenschaftssystems als auch für Organisationen im öffentlichen Sektor und im … und -marketing, des Public Marketing, der Verwaltungswissenschaften sowie des New Public Managements PraktikerInnen im …
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This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously … the authors in both Europe and North America. It has never been easier to produce great marketing content and sales … collateral. And yet, 90% of the content that marketing produces is NEVER used by sales. Why not? Because it’s not relevant to the …
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This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors … provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more … accessible and easier to use for strategic marketing planning. Many short case reports and examples serve to illustrate the key …
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This proceedings volume examines transformation in marketing to better understand current and future standing of the … marketing field. From whether there is a need for transformation in our field; what methodological transformations are necessary … marketing theory, practice, consumption practices and people are transforming as the world continues to change. It is by …
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marketing for emerging markets. The case studies presented focus on creating, communicating and delivering customer value to … emerging market consumers through various marketing strategies, processes and programs in the context of emerging market … students acquire the skills they need to make informed marketing decisions in emerging markets. Further, it provides …
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