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Die Handelspraxis hat die Potenziale von Premiummarken zur Betriebsstättenprofilierung und Differenzierung vom Wettbewerb bereits erkannt und führt verstärkt sogenannte Bio-Handelsmarken im Sortiment. Die Positionierung derartiger Eigenmarken setzt jedoch nicht nur die Kenntnis von Lücken im...
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differentiated supply chain strategy. It provides practical insights on how to achieve successful supply chain segmentation and … solutions on how to define supply chain segmentation, and how to set up and implement a transformation program. Furthermore, it … presents an in-depth discussion of the current theoretical background of supply chain segmentation and introduces the current …
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as segmentation and targeting in the recruitment of high potentials in the pharmaceutical industry. The implementation of …
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Die Marktsegmentierung ist eines der meist diskutierten Themen im Marketing. Eine kaum genutzte Datengrundlage stellt dabei die inhaltsbasierte Auswertung digitaler Bilder dar. Digitale Bilder nehmen in der heutigen Gesellschaft einen immer größeren Stellenwert ein und werden zunehmend...
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Begriffsabgrenzungen und Definitionen -- Biologische Lebensmittel im Lebensmitteleinzelhandel -- Nachhaltiges Wirtschaften: Green Business -- An grünen Werten orientierte Dialoggruppen: Green Dialogue Groups -- An grünen Werten orientiertes Marketing: Green Marketing -- An grünen Werten...
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1. Introduction -- 2. Brewing Green: Sustainability in the Craft Beer Movement -- 3. Craft Beer Enthusiasts' Support for Neolocalism and Environmental Causes -- 4. Pure Michigan Beer? Tourism, Craft Breweries, and Sustainability -- 5. Representing Rurality: Cider Mills and Agritourism -- 6....
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Der Lebensmitteleinzelhandel in Österreich -- Markenführung von Bio-Eigenmarken im Lebensmitteleinzelhandel -- An grünen Werten orientierte Dialoggruppen -- Studienergebnisse und Tipps für die Unternehmenspraxis.
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Despite the huge expansion in consumer credit in the last 25 years there are very few texts describing the operation of consumer credit markets. Consumer Credit Fundamentals is the first book to provide a broad cross-disciplinary introduction to the subject. It covers the history of credit, the...
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This book explores the rise of consumerism and the expanding variety of goods available in Japan. Japan is placed within the comparative context of the 'consumer revolution' in Europe and North America, contributing to the analysis of the ways in which consumption and everyday life change in the...
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A guide on how Predictive Analytics is applied and widely used by organizations such as banks, insurance providers, supermarkets and governments to drive the decisions they make about their customers, demonstrating who to target with a promotional offer, who to give a credit card to and the...
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