Showing 1 - 10 of 246
Introduction: A framework for inclusive leadership -- The Context - Transformations and Pragmatism -- The New Inclusions -- How Leadership Tasks Become Inclusive -- Seasons of a Leadership Development Journey -- Overall Conclusions and Outlook
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396226
Um Leistungen für Kunden wirtschaftlicher erbringen zu können, schließen sich Finanzdienstleistungsunternehmen zu Netzwerken zusammen. Jedes der Einzelunternehmen spezialisiert sich auf seine Kernkompetenzen, während das gesamte Netzwerk die finanziellen Kundenbedürfnisse vollständig...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516561
Frauen und Demographie -- Vom Haushaltsgeld zur finanziellen Unabhängigkeit -- Frauen ticken anders – weiter so! -- Das 21. Jahrhundert ist weiblich – Frauen ansprechen, überzeugen und gewinnen : Weibliches Marketing – Erfolg durch typgerechtes Marketing und Verkaufen -- Mit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014886
Einführung -- Trends und Herausforderungen im Wealth Management -- Das Wealth-Management-Team im Wandel -- Die Rolle des Teams in der Kundenbetreuung -- Zusammenfassung, Schlussbetrachtung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424913
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Qualitätsmessung als Herausforderung für das Management von Dienstleistungscentern -- Konzeptionelle Fundierung der Qualität eines Dienstleistungscenters -- Entwicklung eines Modells zur Erfassung der qualität in Dienstleistungscentern -- Empirische Konzeptionalisierung der Konstrukte des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014350
The 2nd edition of this book shows how the quality of information can be improved in such knowledge-intensive processes as on-line communication, strategy, product development, or consulting. The text offers proven principles for applying information quality management to a variety of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520535
Chapter 1: Banks Today: The Relationship between Financial Services and Technology -- Chapter 2: FinTech: Trends, Players, Challengers, and Bubbles -- Chapter 3: Products vs. Money Moments -- Chapter 4: Let’s Get Real: Anecdotes from FinTech Titans Experiencing Banking Products -- Chapter 5:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013263170
This open access Pivot demonstrates how a variety of technologies act as innovation catalysts within the banking and financial services sector. Traditional banks and financial services are under increasing competition from global IT companies such as Google, Apple, Amazon and PayPal whilst...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396071
This book describes and analyses the impact of the 2007-2008 financial crisis upon the working conditions of employees in the financial services sector in Britain. It tells the story of workers being made to pay the price for a crisis that was not of their own making, but nevertheless caused a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396268