Showing 1 - 5 of 5
Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396542
This prestigious edited collection of articles from the Journal of Brand Management discusses the impact of research on our understanding of corporate brand characteristics and corporate brand management to date. A wide range of topics are covered, including franchise brand management,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396518
Zugang zum Corporate Brand Management -- Aufbau und Steuerung einer Corporate Brand -- Die Beziehung von CB, Produkt- und Familienmarken gestalten -- Die CB und und die Anspruchsgruppe Mitarbeiter -- Die CB und die Anspruchsgruppe Öffentlichkeit -- Die CB und die Anspruchsgruppe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018100
Die Idee des Behavioral Branding -- Behavioral Branding als Führungsansatz -- Markenidentität als Basis für Brand Behavior -- Ein sozialpsychologischer Erklärungsansatz von Brand Behavior -- BMW: Brand Behavior – Wie Verkäufer-Kunden-Interaktionen die Marke stärken -- Der Brand Behavior...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015091
Zugang zum Corporate Brand Management -- Zugang zum Corporate Brand Management -- Aufbau und Steuerung der Corporate Brand -- Identität einer Corporate Brand erfassen und entwickeln -- Markenidentitäten wirksam umsetzen -- Corporate Branding auf Handlungsoptionen abstimmen -- Corporate- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014254