Showing 1 - 10 of 139
Termine gewinnen, Einwänden begegnen, Preisverhandlungen führen,- Führungskräfte und Mitarbeiter im Verkauf sehen sich täglich mit anspruchsvollen Gesprächssituationen konfrontiert. Vorformulierte Skripten helfen hier nur bedingt weiter. Mehr Erfolg hat, wer versteht, wie sein Gegenüber...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517097
Dieses essential führt in das noch wenig bekannte und verbreitete Konzept des Feelgood-Managements, das vor allem in Start-ups entwickelt wurde, sowie das neue Berufsbild des Feelgood-Managers ein. Es zeigt die Chancen auf, durch Feelgood-Management das Engagement der Mitarbeiter sowie die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019625
Mitarbeiterkreativität als Herausforderung für die Markenführung -- Marken- und kreativitätstheoretische Grundlagen -- Empirische Erhebung der Mitarbeiterkreativität und ihrer Einflussfaktoren im Arbeitsumfeld -- Zusammenfassung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015023
Theoretische Grundlagen zur Einbettung von Erwartungsenttäuschungen in die Führungsforschung -- Ableitung eines nach Handlungskonsequenzen differenzierenden Modells von enttäuschten Führungserwartungen seitens Berufseinsteigern -- Formulierung konkreter Forschungspropositionen für weitere...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013503451
This volume provides the latest outcomes of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) research conducted in various industries. It reveals how AR and VR are currently changing the business landscape, and how new innovations provide opportunities for businesses to offer their customers...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396528
This paper provides a guideline for how the entire process chain of automotive after-sales services could be researched in China. In addition, Schwartz's individual level value theory is introduced as a beneficial operationalisation approach to cultural marketing. So, values are modelled as...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397866
This volume includes the full proceedings from the 1995 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Orlando, Florida. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behavior, advertising,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402024
This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce, and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment. In this regard, it goes far beyond explaining choices between...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402054
Introduction -- Introduction to Tour Planning: Vehicle Routing and Related Problems -- The Considered RDOPG Applications -- Review of the Literature Related to the Considered RDOPG Applications -- A New Deterministic Real-Time Control Approach for RDOPG Applications.- A New Forecasting Approach...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016564
Due to the purchase of many companies in recent years and a still growing Automotive Aftermarket business sector, it was moreover indicated that a reorganization of the Process Map is unavoidable. Anna-Lena Jäger develops a reference model for all purchasing processes in the Automotive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017358