Showing 1 - 10 of 420
This book provides a thorough and novel examination of the gendered nature of innovations in the new economy. It tracks the contemporary shift from heavy industry to game industry and how this has altered relationships between gender, identity, corporate culture, creative work, and the future of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398370
-Cultural Advertising -- Consumer Self-Empowerment: Increasing Consumer Control and Choice -- Modelling Consumer Self …-Empowerment -- Consumer Responses to Different Advertising Styles -- Advertising’s Contribution to Consumer Self-Empowerment. … contributes to their self-empowerment. Building on previous research, informative appeals were expected to not only be most …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019336
Regret als Erkenntnisobjekt -- Charakteristika und Determinanten des Regret-Konzepts aus entscheidungstheoretischer und verhaltenswissenschaftlicher Sicht -- Die Rolle des Regret für die Kundenloyalität -- Die empirische Untersuchung -- Implikationen für Forschung und Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516993
Die Beziehung zwischen Markenpersönlichkeit und Konsumentenpersönlichkeit -- Erfassung der Wirkung einer kongruenten Beziehung zwischen Marken- und Konsumentenpersönlichkeit auf das Nachfrageverhalten -- Modellprüfung -- Zusammenfassende Beurteilung und Forschungsbedarf.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014680
In der wirtschaftswissenschaftlichen Theorie werden Verbraucher häufig dadurch modelliert, dass Ihnen eine Nutzenfunktion zugeschrieben wird. Der subjektive erfahrene Nutzen hängt dann von der Höhe des getätigten Konsums ab. Auf der Basis eines sozialphilosophischen Standpunkts untersucht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425134
women. Contents Definitions of Overweight, Self-Esteem and Skepticism towards Advertising Self-Esteem Theory, Social …Based on the Self-Esteem Theory, Gender Theories, the Cognitive Dissonance Theory and the Social Comparison Theory … skepticism towards advertising. The second study finds out that specific products influence the relation of body weight, self …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398064
This insightful new study explores an emerging and growing interest in Sociology and Organization Studies which concerns the meanings and experiences of ‘dirty’ work. Based on a unique study of male street cleaners, refuse collectors, graffiti removers and butchers, and drawing on Bourdieu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398198
Sind Männer die schlechteren Frauen? -- Weltmeister der Herzen - So gewinnen Sie im Ausland Sympathiepunkte -- Leadership-Helden - Erfolg braucht wahre Männer -- Image bei Männern im Business -- Karriere – 007 statt 08|15 -- Charisma und die Macht der Worte -- Erfolg ist sexy - Wie Männer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017755
This handbook is based on the premise that there can be no organizational transformation without personal transformation. Anything else is just moving the chairs around on the deck of the Titanic, and we see that all too often in organizations today. Einstein said that we cannot solve problems...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395843