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Kundenwert und Wertkreation -- Nutzungsprozesse von Kunden -- Konkretisierung von Nutzungsprozessdimensionen … Kundenwert und Wertkreation Nutzungsprozesse von Kunden Konkretisierung von Nutzungsprozessdimensionen Gebrauchswertkreation in …
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. Im Fokus steht der Kundenwert, der aus zwei Perspektiven betrachtet werden kann: Einerseits bezeichnet der Terminus den …. Der Kundenwert aus Kundensicht wurde bisher kaum diskutiert. Nadine Wachter analysiert am Beispiel der Automobilindustrie … den Kundenwert aus Kundensicht, den so genannten Kundennutzen. Sie weist nach, dass eine Differenzierung bzw …
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This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and provides all the necessary steps in managing profitable customer...
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Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
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customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and … research, the author examines how this proliferation impacts customers’ value perception in the different stages of the co …-design process. The research shows that customers’ value perception profits from varying levels of social presence throughout the co …
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Einführung -- Bezugsrahmen des Konstrukts Cross Buying -- Entwicklung des Konstrukts Cross Buying extended -- Multi Partner Bonusprogramme -- Cross Buying extended in Multi Partner Bonusprogrammen -- Ergebnisse der empirischen Untersuchung -- Fazit und Schlussbetrachtung.
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Martin Wiedmann die Wahrnehmung und Informationsverarbeitung von Atmosphäre auf einer Publikumsmesse. Weiter werden die …
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Customer experience management is not about managing every objective “experience” your customers have with you. It’s about understanding, measuring and creating “experiences” that customers “value”. So while service and efficiency are wonderful things, they represent "business as...
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Servicequalität genießt einen besonderen Stellenwert bei der Entstehung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung …
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in Bezug auf das Konsumentenverhalten. Der Inhalt Transfer von Frustration in den Kontext hierarchischer …
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