Showing 1 - 10 of 50
This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer … process and discusses the challenges this may bring to advertisers. Advances in Advertising Research are published by the … European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 16th International …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395869
This book will broaden readers’ understanding of the links between the music and fashion industries. It highlights the challenges currently facing the fashion industry in terms of hyper-competition, definition of ever-faster trends, changing consumer demands etc. In fact, the fashion industry...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396299
effects on societies, economies and businesses, and thus also for the advertising industry. Advertising in the Aging Societ y … presents an insight into advertising practitioners and consumers in Japan …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396674
(BMI)) and skepticism towards advertising. The first study’s findings support a general direct influence of body weight on … skepticism towards advertising. The second study finds out that specific products influence the relation of body weight, self …-esteem and skepticism towards advertising. The third study discovers seasons as a crucial factor on the relationship. The fourth …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398064
actors in social, cultural, and economic systems. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising … Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 15th International Conference in Advertising … countries from nearly all continents. Contents Advertising Media, Content, Audiences Advertising Processing and Reception Online …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398325
Dieses Buch erklärt kompakt und auf den Punkt, was Native Advertising ist, wie diese neue Werbedisziplin funktioniert … Inhalt Der Markt der Digitalen Werbung Native Werbeformate Markt und Prognosen Native-Advertising-Technologien Die Rollen der … sind Gründer und Geschäftsführer der Seeding Alliance GmbH, einem der ersten Unternehmen für Native-Advertising …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401554
Claudia Bünte gibt einen Überblick über die Bedeutung und den aktuellen Einsatz von Künstlicher Intelligenz (KI) im Marketing und zeigt im Ausblick, wie sich KI im Marketing weiterentwickeln wird. Anhand einer aktuellen Studie unter 208 Marketing-Managerinnen und -Managern wird ein...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401595
Sandra Lenzen untersucht den Einfluss der Kreativität eines Werbespots auf die psychologische Werbewirkung sowie auf das Social Media Engagement und kombiniert hierbei Befragungs- mit Verhaltensdaten. Die Autorin zeigt den Lebenszyklus eines YouTube Werbespots sowie den Einfluss verschiedener...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401777
Advertising Content, Appeals, and Execution -- Corporate Responsibility, Social Issues, and Advertising -- Social Media …, Online, and Mobile Advertising -- Product Placement -- Gender, Children, and Advertising -- Consumers, Companies, Brands, and …Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016046
Welchen grundlegenden markensoziologischen Erkenntnissen unterliegt durchsetzungsstarke Werbung? Welche Mechanismen können eingesetzt werden, um bestimmte Vorstellungen bei Gruppen zu aktivieren und dadurch Wirtschaftskörper zu stärken? Oliver Carlo Errichiello präsentiert eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016359