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and research on global innovation, the author demonstrates how leaders can facilitate multicultural collaboration in … perspective with specific models and solutions for facilitating multicultural team collaboration, from concept to market. This … Strategic Co-Creation -- 2. Leading Global Innovation and Collaboration -- 3. From Global Strategy to Co-Creation: Cases …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396253
Introduction -- Collaboration: A Fundamental Capability in Society and Organization -- Essential Conditions for … Promising Collaboration -- Future Perspectives on Collaboration. …This publication focuses on the conditions for promising collaboration. Collaboration is becoming a dominant instrument …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017217
This book provides a comprehensive analysis of the Organisation for Economic Cooperation and Development’s (OECD) war on offshore tax evasion. The authors explain the new emerging regulatory regimes on the global exchange of information to combat offshore tax evasion and analyse why Automatic...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397227
Information Scattering in Different Text Media -- Identifying Text Media Suitable for Informetric Analyses and Deriving Relevant Indicator Values -- Using Machine Learning to Gauge the Maturity Classification Performance of a Set of Indicators -- Representation, Interpretation, and Utilization...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018552
In dem vorliegenden Buch zeigt Philipp Hoberg, dass die Ausspielung individualisierter Informationsangebote Unternehmen im E-Commerce ein großes Potenzial zur Generierung strategischer Wettbewerbsvorteile in einem hoch-kompetitiven Umfeld eröffnet. Zudem beschreibt der Autor die Möglichkeiten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020068
Foreword -- Preface -- Chapter 1 Borders and Frontiers in the Internet Age -- Chapter 2 Socio-Economic Evolution of the European Union: A Frontier Perspective -- Chapter 3 What is the Electronic Frontier? -- Chapter 4 The Electronic Frontier in the European Union -- Conclusions. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020358
Grundlagen: Wie entsteht Mundpropaganda? -- Was ist Viral Marketing? -- Kernelemente des Viral Marketing -- Planung und Umsetzung einer viralen Kampagne -- Erfolgsmessung -- Fallstudien -- Gerüchte säen und konstruktiv nutzen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014356
Wissensmanagement -- Evidenzbasierte Praktiken -- Evidenzbasiertes Wissensmanagement: Die beiden Theorie-Praxis-Lücken -- Informationshermeneutik -- Die Notwendigkeit der optimalen Unternehmenskultur -- Die Analyse kognitiver Arbeit -- Mitarbeiterbefragung – Informationsbedürfnisanalysen in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015007
Problemstellung und Begriffsabgrenzung -- Beeinträchtigung der Informationsfunktion durch Bilanzpolitik -- Beeinträchtigung der Informationsfunktion durch uninformative Daten -- Verzerrte Informationswahrnehmung der Bilanzadressaten -- Der Aufsichtsrat als komplementärer Governance...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425098
This book provides the first in-depth analysis of the topic, offering an international comparison of credit reporting systems. Coverage includes competition in information markets, the microeconomics of information and privacy, and economic incentives to disclose or to conceal information. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520605