Showing 1 - 10 of 400
This book presents the foundations for the future of tourism in a structured and detailed format. The who-is-who of tourism intelligence has collaborated to present a definitive blueprint for tourism reflecting the role of science, market institutions, and governance in its innovation and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395925
: Linking visitors and residents through the city brand -- Globetrotters and brands: Cities in an emerging communicative space …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020779
Wirtschaftswissenschaften mit den Schwerpunkten Marketing und Markenmanagement Fach- und Führungskräfte aus dem Stadtmarketing Die Autorin Dr …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401776
Markenkommunikation -- Interne Markenführung -- Stadtmarketing -- Place Branding -- Symbole -- Markenmanagement. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015926
deutschen Stadtmarketing. Abschließend gibt der Autor Handlungsempfehlungen für die Entwicklung, den Einsatz und die … Schwerpunkt Marketing sowie des Stadtmarketing und der Urbanistik ● Führungskräfte in Stadt-, City- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016785
Berufsfeld widmen wollen, ebenso wie an erfahrene haupt- oder ehrenamtlich tätige Praktiker aus dem Stadtmarketing. Vertreter der … Bundesvorsitzende der Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing Deutschland (bcsd e.V.) und Leiterin von Münster Marketing. Jürgen … Block ist Geschäftsführer der Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing Deutschland (bcsd e.V.). Die Bundesvereinigung City …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020681
. Frankfurt, Malmö und Freiburg sind Beispiele für kreatives und mutiges Stadtmarketing. Die ESSHAH-Regel ist Leitfaden und Rahmen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014365
This book offers a wealth of new views and interpretations of well-being in tourism, emphasizing the role that co-creation - the creation or enhancement of value through tourist engagement with tourism providers and other tourists - is increasingly playing in enriching tourist experiences. A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397976
This book provides an in-depth analysis of the older-tourist market, and of the challenges and opportunities created by population ageing from a tourism marketing perspective, by combining a demand-side and a supply-side approach to older tourists. The book is divided into three parts, the first...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397982
Die Urlaubsreisen der Deutschen -- Tourismus und Nachhaltigkeit -- Marketing für einen nachhaltigeren Tourismus -- Das INVENT-Zielgruppenmodell „Urlaubs- und Reisestile“ -- Marketingstrategien für den nachhaltigen Massenmarkt -- Entwicklung und Vermarktung nachhaltiger Angebote --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517080