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Wissen und die Organisation der Wissensarbeit -- Sozialkapital und Vertrauen -- Das modell über den Zusammenhang von … Vertrauen und Sozialkapital -- Abschließende Bemerkung -- Anhang: Deskriptive Analyse der Untersuchung. … derartige soziale Beziehungen in Organisationen möglich? " Besteht ein Zusammenhang von Sozialkapital und Vertrauen mit der …
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Dominik Fiedler untersucht, ob und inwieweit Sportarbeitgeber die Selbstvermarktung ihrer Sportler durch … können. Dabei wird neben der Frage, ob und welche Sportler Arbeitnehmer sind, auch das Sportsponsoring sowohl zivil-, steuer … Selbstvermarktung durch Sportsponsoring auf. Der Inhalt Sponsoren, Gesponserte und deren Motive Sponsoringvertrag Sportler als …
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Vorworte -- Grußworte aus Politik, Sport, Wirtschaft und Wissenschaft -- Sport im Zeitalter der Globalisierung … – Chancen und Herausforderungen -- Sport im Zeitalter der Globalisierung – Chancen und Herausforderungen -- Sport im Spiegel der … Marketing-Trends -- Sport und Sponsoring – zur Bedeutung strategischer Partnerschaften -- CSR als Führungs-, Management- und …
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Interesting Case of Portugal in the Economy of Sport -- Senior Sport Tourism in Russia -- Evaluation in Sports Performance … -- Pythagoras at the Bat -- Adaptive Systems in Sports -- By Sport Predictions Through Socio Economic Factors and Traditions in …The Impact of Social Networks on Sports -- Application of Income Approach for Valuation of Football Club -- The …
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The term ‘wasta’ stems from the Arabic root for ‘middle’ or ‘medium' and describes the phenomenon of using ‘connections’ to find job, government services or other favors to circumvent bureaucracy or bypass the system as a whole. The effects of ‘wasta’ may be both positive or...
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The emergence of social media as one of the driving forces of consumers’ online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands’ social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media...
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This book focuses on the concepts of social capital, corporate social responsibility, and economic development in relation to economic theory of institutions and behavioural economics. It also takes a macroeconomic and empirical approach, on the relationship between social capital, ethical...
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The economics of regional clusters, where business formation, technological innovation, and the emergence of a highly-skilled labor force converge, has become a popular topic. This fascinating book applies a variety of tools and models to analyze, in depth, the formation and growth of high-tech...
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Lebenslauf -- Statistische Methoden -- Aktiver Sport bei Übergang in die Rente. … Aktivität im Lebenslauf • Statistische Methoden • Aktiver Sport bei Übergang in die Rente Die Zielgruppen • Dozierende und … Studierende der Wirtschaftswissenschaften mit Schwerpunkt Gesundheitsmanagement/Public Health/Epidemiologie sowie der Sport- und …
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