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Grüner Konsum -- Geschichte der Ökobranche und die wirtschaftliche Bedeutung der Ökobranche heute -- Die berühmten Lohas – Eine fulminante Marketingidee -- Gibt es grüne Trends? -- Die Marke als soziales Bündnissystem -- Die Marke aus juristischer, ökonomischer und soziologischer Sicht...
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Produktgruppe PKW -- Exploring Consumers’ Brand Image Perceptions with Collages - Implications on Data Collection, Data Analysis and … die Marke? -- The use of brand communication in revenue management – An empirical study in the German tourism industry. …
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This book counteracts the claim that luxury and sustainability are conflicting concepts, and contends that they can successfully co-exist. Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of...
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articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique … characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury … Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners …
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their brand. They ignore the fact that technology is an enabler of the “experience” it is not “the experience”. Customers …
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and how to: Make the transition from selling in-store to selling (and winning) online Conduct online brand audits to … pinpoint opportunities for improvement Increase brand equity through high-quality content Maximize online sales by … -- Chapter 4: Confront the New Path to Purchase (And Then Lead the Charge) -- Chapter 5: Activate Your Brand Content -- Chapter 6 …
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clear. Special emphasis is placed upon well-contemplated responses to luxury brand marketing challenges that executives are …
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Ein kompakter Überblick über die nützlichsten Konzepte und Methoden für die Entwicklung starker Marken, die sich im Wettbewerb erfolgreich differenzieren. Die 20 Grundsätze basieren auf dem weltweit aktuellsten Wissensstand über Marken, ihre Etablierung und Weiterentwicklung. Sie zeigen...
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An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand … identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can …
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Die Basics der Markenführung -- Die äußere und die innere Marke -- Die entscheidenden Markenbildungsfaktoren -- Die Bedeutung von Awards, Preisen und Gütesiegeln -- Der individuelle Markencheck: Testen Sie sich selbst -- Das Markenmanagementsystem: Pragmatisch und effizient zum Ziel.
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