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The book proposes an overview of the research conducted to date in the field of wine economics. All of these …
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Der Wettbewerb zwischen Plattformen -- Theoretische Ansätze zur Analyse des Wettbewerbs zwischen Business Webs auf … organisatorischer Ebene -- Das Business Web als neue Organisationsform im kollektiven Wettbewerb -- Strategien im Wettbewerb zwischen … Business Webs -- Fallstudie zum Wettbewerb zwischen Business Webs im IPTV-Markt -- Schlussbetrachtung. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424896
Drawing on over 200 interviews and visits with winery owners, executives and managers from over 100 companies in five countries, industry experts across marketing and supply chain management examine successful marketing frameworks as they apply to growers, wineries, distributors and retailers
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396693
Introduction -- Part 1: How to differentiate Wine -- Part 2: Appelations and Wine Brands -- Part 3: Conclusion. …This book introduces readers to the concept and implementation of positioning techniques in the context of the wine … industry. Featuring 30 case studies on brands and wine regions around the world - all based on the same principles - it …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017975
Chapter 1 Level of Implementation of Quality in the Designation of Origin and Monterrei Wine Route (Galicia- Spain …) -- Chapter 2 Quality of Landscape and Sustainability Benefit to Wine Tourism. Contexts and Commitments -- Chapter 3 Wine Tourism … and Regional Development -- Chapter 4 Wine Routes and Territorial Events as Enhancers of Tourism Experiences -- Chapter 5 …
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networking: moving beyond space and time -- Part Three: Integrating wine media -- Chapter 7: QR Codes and wine media -- Chapter 8 …: Mark(et)ing the bottle: using QR codes to build new wine regions -- Part Four: New Zealand and the potential of QR Codes in …This book explores the way in which QR codes (Quick Response codes) can help the wine industry facilitate distribution …
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Die Automobilindustrie im dynamischen Wettbewerb -- Dynamischer Wettbewerb als Gegenstand der Forschung … dynamischen Wettbewerb zu bestehen und welches Profil ökonomisch erfolgreiche Zulieferer hinsichtlich nachhaltiger …
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und allgemeingültiges Modell für Tourismusregionen, um im Wettbewerb erfolgreich zu sein. Er zeigt, wie sich die …
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Development of Qualification and Employment Structures in Non-R&D-Intensive Industry Sectors - The Case of Germany -- The Market … specific innovation strategies and management of non-R&D intensive firms in Germany. It discusses their future role in a …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021352
Hat Handwerk noch goldenen Boden? Durch globalen Wettbewerb und Mass Customization sind auch Handwerksbetriebe immer … härterem Wettbewerb ausgesetzt, und es stellt sich die Frage, wie Kosten gesenkt und neue Märkte erschlossen werden können. Für …
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