Showing 1 - 10 of 457
Der persönliche Erfolg von Führungskräften und Verkäufern in Kreditinstituten ist das Kernanliegen dieses Buches. In sechs überschaubaren Kapiteln haben Günther Geyer und Wolfgang Ronzal dazu 120 leicht umsetzbare und höchst wirksame Tipps zusammengestellt. Originelle...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517132
Einführung -- Gegenstand, Ziele und Gang der Untersuchung -- Ausgangssituation, Rahmenbedingungen und Entwicklungstendenzen im Bankensektor in Deutschland -- Theoretische Grundlagen der Kundensegmentierung und ausgewählte Ansätze zur Kundensegmentierung -- Entwicklung eines theoretischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014741
Frauen und Demographie -- Vom Haushaltsgeld zur finanziellen Unabhängigkeit -- Frauen ticken anders – weiter so! -- Das 21. Jahrhundert ist weiblich – Frauen ansprechen, überzeugen und gewinnen : Weibliches Marketing – Erfolg durch typgerechtes Marketing und Verkaufen -- Mit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014886
Mit Praxisbeispielen entlang einzelner Kundensegmente und Prozessketten zeigen die Autoren, welche Rolle das Thema Qualität für die Neupositionierung nach der Krise und die erfolgreiche Differenzierung im Wettbewerb spielt.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425119
empirically. The findings show that reputation and perceived security of a bank are the two key factors in trust building. The …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522850
Savvy companies recognize the value of a strong community. Think of Nike and its community of runners, Nike+, and you’ll quickly understand that creating and fostering an online community around a product or brand is a powerful way to boost marketing efforts, gain valuable insight into...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627203
This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market orientation, employing the Internet and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395863
In order to be developed, inter-organizational relationships, as well as organizational cultures, rely on communication, learning, trust, commitment, and shared meanings and symbols. This book discusses the emergence and development of an inter-organizational culture, in which meanings, beliefs,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396098
This book focuses on the role of social media as the next major game-changer. Social media has emerged as the defining trend in the last decade and continues to restructure communication and interactions between individuals, communities, governments and businesses. Researchers and marketers are...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396217
This book analyzes the impact of the digital economy on customer satisfaction, shopping experience, resistance to change, script theory, and loyalty. The model introduced assumes that online markets have led to a redefinition of the concepts of loyalty and shopping scripts as a way to reduce...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396317