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importance of trust within developing relationships can help the growth of long term profitable relationships. It also impacts …, Liverpool Business School, Liverpool John Moores University, UK This book highlights the importance of understanding how trust … a focus on trust, networks and the development of relationships. Analysing a combination of existing literature and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396039
The dramatic increase in global trade confronts service firms with the challenge of adapting their services to the varying requirements of customers in different cultures. Jan H. Schumann focuses on three relationship marketing issues that are of relevance for both academics and practitioners:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521277
This book analyzes the emerging concept of diversity intelligence, which values the differences in employees without attempting to make everyone alike. Organization leaders need diversity intelligence to better interact with the changing demographics in America and the global economy, by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398205
Wissenschaftslehre -- Kognitionstheorien -- Entwicklungs- und Persönlichkeitspsychologie -- Von der Wahrnehmung über das Lernen zum Gedächtnis -- Motivations- und Emotionstheorien -- Theorien zu Macht, Kontrolle und Austausch -- Theorie der Laienepistemologie.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019657
Gerhard Raab, Alexander und Fritz Unger geben einen umfassenden Überblick über die Kernfragen der Marktpsychologie. Jedes Kapitel stellt eine Theorie vor, die dann anhand typischer Problemfelder aus dem Marktgeschehen illustriert wird. Die Anwendungsbeispiele stammen überwiegend aus dem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517169
Mitarbeiterkreativität als Herausforderung für die Markenführung -- Marken- und kreativitätstheoretische Grundlagen -- Empirische Erhebung der Mitarbeiterkreativität und ihrer Einflussfaktoren im Arbeitsumfeld -- Zusammenfassung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015023
Die gesellschaftlichen Ansprüche an Unternehmen sind in den vergangenen Jahren enorm gestiegen. Ein Fehlverhalten von Unternehmen wird dementsprechend zunehmend kritisch betrachtet und konsequent geahndet. Frederik Meyer entwickelt zur Erklärung dieses Phänomens ein theoretisches Modell mit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015398
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521210
Reciprocity between Retailer’s Corporate Image and Store Image -- The Effect of Perceived Brand Globalness on Retailer Brand Equity -- The Globalness Route: How Consumer and Brand Level Factors change the Route to Success
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016753
China wird in naher Zukunft einer der wichtigsten Konsumentenmärkte für westliche Unternehmen. Bisher fehlt westlichen … Produkte westlicher Firmen in China scheitern. Auch in der Wissenschaft wird das chinesische Konsumentenverhalten überwiegend …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425117