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This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously capture customer intelligence and create value, by blending detailed research with academic rigor and commercial experience of the authors in both Europe and North America. It has...
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This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and provides all the necessary steps in managing profitable customer...
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Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
Stefan R. Thallmaier’s investigation enables mass customization businesses to better understand how co-design increases customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and digital media (toolkits, social media and live...
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Einführung -- Bezugsrahmen des Konstrukts Cross Buying -- Entwicklung des Konstrukts Cross Buying extended -- Multi Partner Bonusprogramme -- Cross Buying extended in Multi Partner Bonusprogrammen -- Ergebnisse der empirischen Untersuchung -- Fazit und Schlussbetrachtung.
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Weiterempfehlungsabgabe als Unternehmens- und Marketingziel -- Grundlagen und Stand der Forschung zur Weiterempfehlungsabgabe -- Modellentwicklung und Hypothesen zur Weiterempfehlungsabgabe -- Empirische Untersuchung der Weiterempfehlungsabgabe -- Implikationen für die Steuerung und Erforschung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014568
Data is transforming how and where we market to our customers. Using a series of case studies from pioneers, this book will describe how each marketing function is undergoing fundamental changes, and provides practical guidance about how companies can learn the tools and techniques to take...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523119
-Unterstützung Durch Customer Relationship Management-Systeme am Beispiel von mySAP CRM -- Die Bedeutung des Beziehungsmarketing für den … Beziehungsmarketing oder: Grenzen des Beziehungsmarketing aus Verbraucherperspektive -- Customer Empowerment in Geschäftsbeziehungen …
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Warum die Wertsteuerung in einer digitalisierten Welt so schwierig ist -- Instrumente der Steuerung -- Prinzipien der Business Logik -- Daten: Von Goldgräberstimmung mit wenig Gold -- Wo wirkt die Steuerung: Dialog und Dramaturgie im Verkaufsprozess -- Logikstruktur und Design -- Kalibrierung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017943
E-Commerce-Technologie kundenindividuelle Angebote erzeugen kann, um Umsätze und den Kundenwert zu steigern. Autoren aus …
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