Showing 1 - 10 of 341
Zusammenhang zwischen Produktqualität, Kundenzufriedenheit und Untemehmenserfolg -- Kundenloyalität kritisch betrachtet … den Innovationsprozess -- Instrumente und Methoden -- Kundenzufriedenheit und Kundenwert -- Messung von … Kundenzufriedenheit -- Prozessorientiertes Management von Kundenzufriedenheit -- Methoden zur Identifikation von Basis-, Leistungs- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516527
Inbound Center Qualität -- Aktuelle Bedeutung von Call Centers, Contact Centers, Customer Service Centers und Customer Care Centers -- Fallstudien zur Typologisierung von Inbound Centers -- Experimente zur Wirkung von Inbound Center Qualitäten -- Implikationen für Inbound Centers in der Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016333
Die 5. Auflage präsentiert neue Trends wie Möglichkeiten der Kundenbearbeitung durch Web 2.0-Technologien oder den effizienten Einsatz von Vertriebsressourcen im Sinne einer Sales Force Excellence. Der CRM-Ansatz wird um die Thematik einer systematischen Neukundengewinnung ergänzt....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014282798
Recursive Process of Community Influences, LGBT-support Policies and Practices, and Perceived Discrimination at Work -- 6 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396272
and organisational practices that perpetuate social exclusion and discrimination towards individuals in the workplace. The … discrimination in the workplace to the fore. Hidden Inequalities in the Workplace also offers practical and strategic insights for … -- 9. Cognitive Biases in Recruitment, Selection and Promotion: The Risk of Subconscious Discrimination; Zara Whysall -- 10 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396368
discrimination, the new dual labor market, and economic returns on schooling, using the newer and representative data and advanced …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017210
This book provides new evidence on the magnitude and sources of pay inequalities between women and men in European countries and New Zealand on the basis of micro data. Particular attention is devoted to job access and workplace practices, promotions and wage growth, sectoral affiliation and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054020
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung erreicht, erhalten konkrete Hilfestellungen. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516819
Introduction -- Fuzzy Set Theory -- Relational Databases and Fuzzy Classification -- Customer Relationship Management -- Fuzzy Customer Classes -- Fuzzy Classification Applied to Online Shops -- fCQL Toolkit -- Conclusion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018738
Grundlagen der Untersuchung -- Empirische Untersuchung des Erfolgseinflusses der Instrumente der Kundenorientierung -- Marktbezogene und technologiebezogene Dynamik als moderierende Umweltfaktoren -- Untersuchung von Interdependenzen zwischen den Instrumenten der Kundenorientierung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516493