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Investment goods and services require the particular acceptance of buying, technical and strategic departments in customer organisations. The empirical evidence of large scale consumer (B2C) studies therefore bear no validity for B2B decision scenarios in large corporations. Monika Maria...
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Why does one country take the lead over others in the development and introduction of environmental innovations? This book analyzes lead markets for innovations such as fuel cells and photovoltaics, and offers insight into why this is. The authors use case studies to illustrate the policy...
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This book presents a list of emerging and established companies which have a strong belief in the digital economy and elaborate their unique digital innovations. The companies selected for this book are from a variety of industries, including both Chinese and international leading technology...
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This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational landscape is charted and how the importance of Asian market leaders is deeply embedded in it. It offers international management students and researchers an extensive guide to the business history,...
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1.Introduction -- 2.Research Methodology -- 3.Leadership of Hidden Champions from Vision to Communityship -- 4.Three Bivalent Performance Factors of Hidden Champions Ownership, Organizational Culture and Organizational Governance -- 5.Innovation Behaviour of Hidden Champions -- 6.International...
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Eva Maria Baumann führt die Forschungen zur Früherkennung disruptiver Innovationen weiter und verbindet dabei die … Früherkennung disruptiver Innovationen im Umfeld konvergierender Märkte mithilfe der Fallstudienmethodik nach Yin (2007). Das …
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Der Umgang mit Meinungsführern: Stakeholder Management in der Kommunikation, Modelle der Meinungsbeeinflussung durch Multiplikatoren, Definition und Abgrenzung, Influencer Marketing vs. Influencer Relations -- Was ist ein Influencer und welche Unterschiede gibt es? B2B und B2C: Influencer...
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Betriebswirtschaftliche Organisationen brauchen Wachstum. Das gilt auch und gerade für das Rückgrat der deutschen Wirtschaft, den Mittelstand. Ob 10 Mio. Umsatz, 100 Mio. oder 1 Mrd. – das Wachstum im jeweiligen Marktsegment ist der wesentliche Erfolgstrigger für die Unternehmen. Aber was...
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Matthias Pittrof zeigt die große Bedeutung der Unternehmenskultur für den Unternehmenserfolg anhand der sogenannten Hidden Champions, der unbekannten mittelständischen Weltmarktführer, auf. Der Autor ermittelt die Unternehmenskultur der Hidden Champions als intangiblen strategischen...
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Darwin fährt Auto – Lehren aus der Natur! -- Wie der Auslesewettbewerb funktioniert -- Welcher Automobilhersteller hat die besten Überlebenschancen -- Die Karten werden neu gemischt: Vom Aufstieg und Fall wesentlicher Marktspieler -- Zehn Gründe, warum die deutsche Automobilindustrie...
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