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Showrooming is a growing phenomenon in which customers browse products in a retail store and make purchases of similar products through an online vendor. The authors of this book offer retail managers strategic insight in how to stem the loss of resources to showrooming and transform showrooming...
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Customers consider many crucial factors, even subconsciously, when purchasing a product or engaging a service provider, consequently building a sense of trust which is decisive towards their user experience through to customer experience. This book helps companies understand how to structurally...
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Theoretische und konzeptionelle Grundlagen zum Verständnis von Markenliebe -- Verhaltenswissenschaftliche Zugänge zur Erklärung der Entstehung und Wirkung von Markenliebe -- Konzeption und empirische Untersuchung eines kausalanalytischen Modells zur Validierung der zentralen Antezedenzen und...
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Monetäre Anreize in Kundenbindungsprogrammen wirken sich positiv auf die Bindung von Kunden an einen Anbieter aus. Zu diesem Schluss kommt der Autor in der als Feldexperiment ausgelegten Studie mit Teilnehmern eines realen Kundenkartenprogramms in enger Zusammenarbeit mit einer bedeutenden...
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Transfer von Frustration in den Kontext hierarchischer Kundenbindungsprogramme -- Modellierung des Konsumentenverhaltens unter Berücksichtigung personen- und situationsspezifischer Einflussgrößen -- Modellschätzung unter Verwendung der scheinbar unverbundenen Regression.
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Ein zentrales Thema der Marketingforschung ist die Analyse und Beschreibung der Beziehungsqualität zwischen Anbietern und Nachfragern. Für die langfristige Bindung von Kunden an ein Unternehmen ist das Verständnis der Mechanismen, die zu Kundenloyalität führen, von grundlegender Bedeutung....
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This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. First, it lays out the foundations like the evolution of the Web and the so-called Social Web, its utility for users and businesses, and the evolution of the...
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“Nuanced Account Management is a ‘how to’ book. Born out of insights gained over two decades in the B2B industry, the book presents a comprehensive and practical approach to delighting customers and driving profitability. Powerful thoughts expressed in a simple and easy to read style.” -...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396469
This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recognition of the importance that it attributes to the final extra step in enhancing the...
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Das Auto der Zukunft ist vernetzt und Teil des Internet of Things. Fahrzeughersteller, Telekommunikationsanbieter und IT-Riesen liefern sich eine Schlacht um die Hoheit im Connected Car. Dieses Buch zeigt die Potenziale von Autos mit Konnektivitätstechnologien für digitale Dienstleistungen,...
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