Showing 1 - 10 of 22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003765781
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011337505
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010526559
Die vorliegende Dissertation untersucht, wie Manager die Präferenzen ihrer Konsumenten vorhersagen und insbesondere, welche Rolle ein kognitiv-empathisches Verhalten von Managern innerhalb des Vorhersageprozesses spielt. Ein solches Verhalten wird als mentales "Hineinversetzen" in die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009715327
"The meaning of luxury and the type of customer that buys luxury continues to evolve. As a result, companies have to constantly rethink their marketing strategies to keep up with consumers' shifting expectations.The Management of Luxury consists of 26 contributions from 51 international experts...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010421880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003290198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012650057
This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396527
Soziale Medien bieten Unternehmen eine Vielzahl an Möglichkeiten, mit Kunden zu interagieren. Soziale Interaktionen werden dabei als Haupttreiber für den Marketing- und Unternehmenserfolg betrachtet. Nur wenige Unternehmen schaffen es jedoch, deren Potential auch tatsächlich auszuschöpfen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629658