Showing 1 - 10 of 627,768
Fast network communication has been manifested in recent years as an indispensable result of constant network … connectivity, a common characteristic of Generation C. Through this network communication, which is particularly popular on social … consumerist, this kind of communication is very often based on buying and using certain products, which gives its participants the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015052854
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003791496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003953913
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003383590
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008654337
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011444011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011521914
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008934238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001180137