Showing 1 - 10 of 2,874
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004753213
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004568357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004949857
This research is aimed at investigating the consumer’s preference for food produced in Taiwan and the economic benefits for the country of origin labeling. The study uses both experimental auction and contingent valuation method (CVM) to investigate factors that affect the consumer’s...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005000492
Vor dem Hintergrund eines sinkenden Schulmilchkonsums in Deutschland stellt sich generell die Frage, welche Faktoren für die Kaufentscheidung von Schulmilch wichtig sind und, ob unterschiedliche Konsummuster für einzelne Gruppen existieren. Dieser Beitrag erweitert bestehende ökonometrische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009326522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004335667
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004335787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004319452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004325469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004328452