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~person:"Albers, Sönke"
~person:"Hair, Joseph F."
~person:"Hruschka, Harald"
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~subject:"Interview"
~subject:"Marktforschung"
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Deutschland <DDR>
Interview
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Theory
52
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Innovationsdiffusion
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Produktmanagement
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Undetermined
12
Free
6
Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
35
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
29
Aufsatz in Zeitschrift
29
Graue Literatur
12
Non-commercial literature
12
Arbeitspapier
11
Lehrbuch
11
Textbook
11
Working Paper
11
Glossar enthalten
8
Glossary included
8
Aufsatz im Buch
6
Book section
6
Aufsatzsammlung
5
Collection of articles of several authors
4
Sammelwerk
4
Handbook
3
Handbuch
3
Hochschulschrift
3
CD-ROM, DVD
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Einführung
1
Fallstudie
1
Festschrift
1
Konferenzschrift
1
Thesis
1
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Language
All
English
44
German
28
Undetermined
2
Author
All
Albers, Sönke
Hair, Joseph F.
Hruschka, Harald
Kapferer, Clodwig
62
Malhotra, Naresh K.
48
Bruhn, Manfred
44
Green, Paul E.
38
Huber, Frank
37
Pepels, Werner
36
Herrmann, Andreas
35
Homburg, Christian
34
Kotler, Philip
34
Decker, Reinhold
28
Wildner, Raimund
26
Hildebrandt, Lutz
25
Wiedmann, Klaus-Peter
25
Sarstedt, Marko
24
Koziolek, Helmut
23
Bauer, Hans H.
22
Day, George S.
22
Hüttner, Manfred
22
Sheth, Jagdish N.
22
Wind, Yoram
21
Aaker, David A.
20
Kamakura, Wagner A.
20
Kroeber-Riel, Werner
20
Kumar, V.
20
Trommsdorff, Volker
20
Wedel, Michel
20
Berekoven, Ludwig
17
Ferber, Robert
17
Kenning, Peter
17
Kuß, Alfred
17
Zaltman, Gerald
17
Belk, Russell W.
16
Helm, Roland
16
Krafft, Manfred
16
Lehmann, Donald R.
16
Tagliacarne, Guglielmo
16
Ulbricht, Walter
16
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Institution
All
Universität Regensburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
German American Conference on Industrial Marketing <1984, Mainz>
1
Verlag Franz Vahlen
1
Published in...
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Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
9
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Journal of business economics : JBE
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McGraw-Hill/Irwin series in marketing
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Journal of marketing education : JME
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Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
OR spectrum : quantitative approaches in management
2
Review of managerial science : RMS
2
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Electronic Business
1
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
1
Betriebswirtschaftslehre mittelständischer Unternehmen : wissenschaftliche Tagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V. 1984
1
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
1
Econometrics of short and unreliable time series
1
Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Handelsforschung
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
International journal of market research
1
Internet
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
MSI reports : working paper series
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Marketing : journal of research and management
1
McGraw Hill higher education
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Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
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Reihe Wirtschaftswissenschaften
1
Review of marketing science
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
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The Cornell hospitality quarterly
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1
Partial Least Squares Strukturgleichungsmodellierung : eine anwendungsorientierte Einführung
Hair, Joseph F.
;
Hult, G. Tomas M.
;
Ringle, Christian M.
; …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011528763
Saved in:
2
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
Albers, Sönke
(
ed.
);
Clement, Michel
(
contributor
); …
-
2001
-
3., komplett überarbeitete und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001591542
Saved in:
3
Marketing research : within a changing information environment
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert P.
;
Ortinau, David J.
-
2003
-
2. ed., internat. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001660974
Saved in:
4
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
Albers, Sönke
(
ed.
)
-
2002
-
2., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001676263
Saved in:
5
Marketing research
Shiu, Eric
;
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert
;
Ortinau, David
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003979936
Saved in:
6
Essentials of marketing research
Hair, Joseph F.
;
Wolfinbarger, Mary F.
;
Ortinau, David J.
; …
-
2010
-
2. ed., internat. student ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003876241
Saved in:
7
Homogeneous and latent class versions of the neural net-multinomial logit model (NN-NML) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619754
Saved in:
8
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
Albers, Sönke
(
ed.
)
-
2000
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001459149
Saved in:
9
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
Albers, Sönke
(
ed.
)
-
2007
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003380092
Saved in:
10
Marketing research : in a digital information environment
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert P.
;
Ortinau, David J.
-
2009
-
4. Aufl., int. student ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003571675
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