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Defining marketing and the marketing process -- Marketing : creating and capturing customer value -- Company and marketing strategy : partnering to build customer value and relationships -- Understanding the marketplace and customer value -- Analyzing the marketing environment -- Managing...
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Diese Auflage bietet neue und überarbeitete Inhalte wie Fallbeispiele über die faszinierenden neuen digitalen Marketingtechnologien, welche moderne Marketingstrategien und -methoden heute prägen. Dazu gehören zum einen die Bedeutung der Technologien der Online-, mobilen und sozialen Medien,...
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"These are exciting times in marketing. Recent surges in digital technologies have created a new, more engaging, more connected marketing world. Beyond traditional tried-and-true marketing concepts and practices, today's marketers have added a host of new-age tools for engaging consumers,...
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Preface -- About the authors -- Acknowledgements -- Defining marketing and the marketing process -- Creating customer value and engagement -- Company and marketing strategy : partnering to build customer engagement, value and relationships -- Understanding the marketplace and consumers --...
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Der Bestseller Grundlagen des Marketing zählt zu den weltweit erfolgreichsten Standardwerken im Marketing. In klarer, verständlicher und stets anschaulicher Sprache bietet der Kotler einen Überblick über die neuesten Entwicklungen im Marketing - und zwar in allen Aspekten. (Verlagstext)
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