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3
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Arbeitspapier
2
Graue Literatur
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Non-commercial literature
2
Working Paper
2
Hochschulschrift
1
Reprint
1
Thesis
1
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Language
All
English
18
German
16
French
1
Author
All
Barmeyer, Christoph I.
Weber, Yaakov
Wiedmann, Klaus-Peter
Balmer, John M. T.
36
Sackmann, Sonja A.
28
Schein, Edgar H.
28
Alvesson, Mats
25
Melewar, T. C.
24
Hofstede, Geert
22
Schultz, Majken
22
Brown, Andrew Douglas
21
Ravasi, Davide
20
Nerdinger, Friedemann W.
18
Vadi, Maaja
18
Casson, Mark
16
Kaptein, Muel
16
Siddiqui, Danish Ahmed
16
Tarba, Shlomo Yedidia
16
Zingales, Luigi
16
Alas, Ruth
15
Clegg, Stewart
15
Scholz, Christian
15
Stahl, Günter K.
15
Ashforth, Blake E.
14
Hatch, Mary Jo
14
Kucharska, Wioleta
14
Pundt, Alexander
14
Davoine, Eric
13
Denison, Daniel R.
13
Dick, Rolf van
13
Frey, Dieter
13
Pratt, Michael G.
13
Rowley, Chris
13
Bruch, Heike
12
Corley, Kevin G.
12
Schreyögg, Georg
12
Clawson, James G.
11
Gioia, Dennis A.
11
Lämsä, Anna-Maija
11
Martins, Erko
11
Williams, Colin C.
11
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Institution
All
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
Published in...
All
Schriftenreihe Marketing, Management
3
International studies of management and organization
2
Advances in mergers and acquisitions
1
Cross cultural management : an international journal
1
Cross-cultural management in practice : culture and negotiated meanings
1
Der Markt : international journal of marketing
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of cross-cultural competence and management
1
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
1
Handbook of organizational culture and climate
1
Handbook of research on mergers and acquisitions
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
1
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und Markenkommunikation
1
Human resource management
1
Intercultural management : a case-based approach to achieving complementarity and synergy
1
Interkulturelle Personal- und Organisationsentwicklung : Methoden, Instrumente und Anwendungsfälle
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
International journal of cross cultural management
1
International journal of organizational analysis
1
Internationales Management im Umbruch : globalisierungsbedingte Einwirkungen auf Theorie und Praxis internationaler Unternehmensführung
1
Schriftenreihe Marketin Management
1
Strategic management : new rules for Old Europe
1
The merger and acquisition process
1
The synergy of business theory and practice : advancing the practical application of scholarly research
1
Wirtschaftspsychologie aktuell : Zeitschrift für Personal und Management
1
Working papers / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Université de Fribourg
1
World review of entrepreneurship, management and sustainable development
1
Zeitschrift für Personalforschung : (ZfP)
1
Zeitschrift für Personalforschung : ZfP
1
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1
Corporate Identity als Grundlage der integrierten Kommunikation
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und …
,
(pp. 189-209)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003640847
Saved in:
2
Dimensionen der Innovationskultur : Bestandsaufnahme des Forschungsstands und Implikationen
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Lippold, Axel
;
Buxel, Holger
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726392
Saved in:
3
Corporate Identity und Corporate Design
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 337-355)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766072
Saved in:
4
International corporate cultures: from helpless global convergence to constructive European divergence
Barmeyer, Christoph I.
;
Davoine, Eric
- In:
Strategic management : new rules for Old Europe
,
(pp. 227-245)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003312671
Saved in:
5
The linkages between cultural differences, psychological states, and performance in international mergers and acquisitions
Weber, Yaakov
;
Derori, Yiśraʾel
- In:
Advances in mergers and acquisitions
7
(
2008
),
pp. 119-142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003807511
Saved in:
6
Die Integration von interkultureller Personalentwicklung und Unternehmenskulturentwicklung am Beispiel des multinationalen Unternehmens Bosch
Barmeyer, Christoph I.
;
Boll, Klaus
;
Davoine, Eric
- In:
Interkulturelle Personal- und Organisationsentwicklung …
,
(pp. 201-216)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003897398
Saved in:
7
Die Implementierung wertefundierter nordamerikanischer Verhaltenskodices in deutschen und französischen Tochtergesellschaften : eine vergleichende Fallstudie
Barmeyer, Christoph I.
;
Davoine, Eric
- In:
Zeitschrift für Personalforschung : (ZfP)
25
(
2011
)
1
,
pp. 5-27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008841638
Saved in:
8
Der Wert von Unternehmensmarken : konzeptionelle Überlegungen und empirische Erkenntnisse zur Beurteilung des Unternehmensmarkenwertes auf der Basis von Reputationsstudien
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus …
,
(pp. 35-57)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587857
Saved in:
9
Corporate Identity und Corporate Branding : Modell eines integrierten Managementkonzeptes und Skizzen zu zentralen Gestaltungsansätzen
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, …
,
(pp. 31-51)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003693865
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10
Marketing als Führungskonzept : einige grundlegende Entwicklungslinien
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003678790
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